Ik heb een strokenplanning (Gantt chard) overgenomen, deze geeft tijdsbalken na input van een begin en eind datum. Er is ingesteld dat er 8 projectweken zichtbaar zijn, middels een schuifbalk kan door de gehele projectperiode worden gelopen, er blijven wel telkens maximaal 8 weken zichtbaar. Mijn vraag is hoe ik het raam van 8 weken kan vergroten naar bijvoorbeeld 52. Wie herkent dit probleem?
Vraag
Alle reacties
Welkom op Tweakers. 
Zou je kunnen aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd of gevonden, zoals naar wordt gevraagd bij het openen van een topic?
Ik denk in ieder geval dat je wat specifieker moet zijn omdat er honderden Gantt-templates voor Excel bestaan. Het zal zeker helpen om het bestand te delen of op z'n minst een screenshot te plaatsen.
Zou je kunnen aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd of gevonden, zoals naar wordt gevraagd bij het openen van een topic?
Ik denk in ieder geval dat je wat specifieker moet zijn omdat er honderden Gantt-templates voor Excel bestaan. Het zal zeker helpen om het bestand te delen of op z'n minst een screenshot te plaatsen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW