Ik heb sinds een klein half jaar een Asus Tuf Gaming A15 laptop. Helaas is er sinds een paar dagen een grote dode pixel midden op het scherm te zien. Ik wil hem natuurlijk nu opsturen voor reparatie en zou hem zowel naar Bol als naar Asus zelf willen sturen. Nu weet ik dat sommige verkopers en fabrikanten moeilijk doen over het aantal pixels. Op mijn scherm gaat het om een cluster dat bij elkaar zit en dus 1 pixel lijkt, maar ik weet bijna zeker dat het meerdere zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn bij Asus en bij Bol.com. Is de een coulanter dan de ander of doen ze allebei niks. Ik heb namelijk geen zin om mijn laptop op te sturen en hem na een paar weken niet gerepareerd terug te krijgen. Opzich ben ik ook best wel bereid om te betalen voor de reparatie en vraag me af of mijn laptop überhaupt gerepareerd wordt en niet bekeken wordt en dat ze dan bepalen dat het niet onder de garantie valt en weer terugsturen.
...
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn bij Asus en bij Bol.com. Is de een coulanter dan de ander of doen ze allebei niks. Ik heb namelijk geen zin om mijn laptop op te sturen en hem na een paar weken niet gerepareerd terug te krijgen. Opzich ben ik ook best wel bereid om te betalen voor de reparatie en vraag me af of mijn laptop überhaupt gerepareerd wordt en niet bekeken wordt en dat ze dan bepalen dat het niet onder de garantie valt en weer terugsturen.
...