Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een game pc voor mijn 14 jarige zoon die vooral Minecraft e.d. speelt en meestal 2 a 3 schermen heeft openstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 700/1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moet wel een stille pc zijn die er natuurlijk leuk uitziet voor een puber.
Ga je overklokken?
indien mogelijk wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb de BBG doorzocht maar twijfel aan zelfbouw (lang niet meer gedaan) of kant en klaar systeem
zoek een PC wat voor de komende jaren voldoet maar wel up te graden is mocht dit nodig zijn (enigszins toekomstbestendig aangezien ik niet om de 3 jaar een nieuwe pc kan kopen)
Wat is wijsheid in deze tijden?
Ik zoek een game pc voor mijn 14 jarige zoon die vooral Minecraft e.d. speelt en meestal 2 a 3 schermen heeft openstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 700/1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 174,30 | € 174,30 |
1 | Moederborden | ASRock B560 Steel Legend | € 129,- | € 129,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MasterBox MB520 ARGB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2E3200C16 | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 69,- | € 69,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 83,90 | € 83,90 |
Totaal | € 630,90 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moet wel een stille pc zijn die er natuurlijk leuk uitziet voor een puber.
Ga je overklokken?
indien mogelijk wel
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb de BBG doorzocht maar twijfel aan zelfbouw (lang niet meer gedaan) of kant en klaar systeem
zoek een PC wat voor de komende jaren voldoet maar wel up te graden is mocht dit nodig zijn (enigszins toekomstbestendig aangezien ik niet om de 3 jaar een nieuwe pc kan kopen)
Wat is wijsheid in deze tijden?
[ Voor 52% gewijzigd door semaj op 07-12-2021 08:50 . Reden: wenslijst toegevoegd ]