Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een Android telefoon voor mijn zoon, deze zal hem gebruiken voor school. En dan vooral voor het bellen, whatsappen en Magister (school app) (bijv pech onderweg). Soms zal die er een simpel spelletje op willen spelen, maar geen Call of Duty achtige 3d games

Wat is je budget?
Max 130 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij heeft nu een Motorola One (2 jaar oud), maar hiervan is de batterij stuk

Wat heb je zelf al gevonden?

- Oppo A15
Lijkt een leuke telefoon voor een net budget.

- Xiaomi Redmi 9c
Wederom een leuke telefoon voor een net budget, we hebben zelf (de rest) een Xiaomi telefoon en die bevalt ons wel goed (Redmi Note 8T, Redmi 9T).

Welke vragen heb je hier nog over?

- Vooral best bang voor a buck :) En mij zeggen al die type cpu's niet zoveel, welk verschil er in een P25, G25, G35 etc zit)
Ik weet dat je voor dat geld geen high tech telefoons moet verwachten, maar toch een telefoon die weer even mee kan (ook omdat hij geen hoge eisen heeft)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 21:37
Onze zoon (15) heeft ongeveer dezelfde wensen en eisen en is zeer tevreden met zijn pricewatch: Motorola Moto E7i Power Blauw

Was een cashback actie waardoor dit toestel voor 80 euro kon worden aangeschaft.
Meer bang voor zijn bucks was toen niet beschikbaar.

Zie net deze: plan: December Prijzen Parade 2021 - OPPO - Dag 1

[ Voor 42% gewijzigd door Leader98 op 06-12-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Leader98 schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:11:
Onze zoon (15) heeft ongeveer dezelfde wensen en eisen en is zeer tevreden met zijn pricewatch: Motorola Moto E7i Power Blauw

Was een cashback actie waardoor dit toestel voor 80 euro kon worden aangeschaft.
Meer bang voor zijn bucks was toen niet beschikbaar.

Zie net deze: plan: December Prijzen Parade 2021 - OPPO - Dag 1
Thanks voor je antwoord, de kans dat ik de Oppo win acht ik klein en als aankoop is de prijs wat te hoog :)