Beste audio guru's
Ik heb een probleem. Ik kan me subwoofer niet dicht bij me AV receiver kwijt. De Denon 2700H. De woofer kabel zal dus nu via de TV wand het verlaagd plafond ingaan om vervolgens achter in de kamer naar de grond te worden geleid en achter in de kamer worden neergezet.
Ik lees alleen wel alleen negatieve dingen over lange subwoofer kabels en dat dat ding als antenne kan gaan functioneren en hum kan veroorzaken.
/f/image/5v6FdA84MjHB24MKDcYVcZcY.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3oBOm84PZUY6oQy2aE8bE7pu.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het volgende overwogen.
Oehlback N214 SUB 15 Meter gebruik zal het werken ? Hoeft het zo een dure kabel te zijn van 220 euro of zijn er goedkopere opties ?
Thanks
Nog een vraag: Kan je een subwoofer zoals deze tegen een schuifpui aanleggen ?
Ik heb een probleem. Ik kan me subwoofer niet dicht bij me AV receiver kwijt. De Denon 2700H. De woofer kabel zal dus nu via de TV wand het verlaagd plafond ingaan om vervolgens achter in de kamer naar de grond te worden geleid en achter in de kamer worden neergezet.
Ik lees alleen wel alleen negatieve dingen over lange subwoofer kabels en dat dat ding als antenne kan gaan functioneren en hum kan veroorzaken.
/f/image/5v6FdA84MjHB24MKDcYVcZcY.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3oBOm84PZUY6oQy2aE8bE7pu.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb het volgende overwogen.
- Een dunnere subwoofer (kan maximaal 20 cm kwijt)
- De subwoofer in een van de kasten van TV wand te doen
- Een hele dure kabel die 15 m toestaat.
Oehlback N214 SUB 15 Meter gebruik zal het werken ? Hoeft het zo een dure kabel te zijn van 220 euro of zijn er goedkopere opties ?
Thanks
Nog een vraag: Kan je een subwoofer zoals deze tegen een schuifpui aanleggen ?
[ Voor 7% gewijzigd door Littlemarc op 06-12-2021 01:31 ]