Ring met bestaande gong

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Ik zit met het volgende, en wellicht heb ik het verkeerd begrepen.

Het volgende had ik willen bereiken:

Ring deurbel buiten op bestaande beltrafo
Eigen gong (is eigenlijk een bel, maar voor de spraakverwarring noem ik het gong)

Even voor de duidelijkheid.Ik heb de Ring aangesloten, als ik er spanning op zet dan gaat hij aan en geeft de gong een hele korte "tring". Alleen komt de Ring niet in zijn config modus terecht, hij blijft met een blauw lampje knipperen. Af en toe lijkt hij te herstarten en dat ringt de gong heel kort. Dat blijft hij eindeloos doen:

Wat ik heb geprobeerd is de gong te omzeilen me de meegeleverde kabeltjes en lasdoosjes (heten die zo?). Als ik dat doe, dan doet de Ring het gewoon en kan ik de configuratie afmaken.

Als ik daarna de gong weer actief maak, dan gaat de Ring weer terug naar de voorgaande status.

Zoals ik het ooit begrepen had, kan je de Ring op je bestaande bel gebruiken, bedoelde ze dan op je bestaande beltrafo en niet zo zeer op je gong?

Is dit op te lossen? Of is de enige oplossing een Chime?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Beste antwoord (via kw_nl op 19-12-2021 16:25)

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
kw_nl schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:23:

Eigen gong (is eigenlijk een bel, maar voor de spraakverwarring noem ik het gong)

Even voor de duidelijkheid.Ik heb de Ring aangesloten, als ik er spanning op zet dan gaat hij aan en geeft de gong een hele korte "tring". Alleen komt de Ring niet in zijn config modus terecht, hij blijft met een blauw lampje knipperen. Af en toe lijkt hij te herstarten en dat ringt de gong heel kort. Dat blijft hij eindeloos doen:

[YouTube: Ring Probleem]

Wat ik heb geprobeerd is de gong te omzeilen me de meegeleverde kabeltjes en lasdoosjes (heten die zo?). Als ik dat doe, dan doet de Ring het gewoon en kan ik de configuratie afmaken.

Als ik daarna de gong weer actief maak, dan gaat de Ring weer terug naar de voorgaande status.

Zoals ik het ooit begrepen had, kan je de Ring op je bestaande bel gebruiken, bedoelde ze dan op je bestaande beltrafo en niet zo zeer op je gong?

Bij deze Ring wired werkt de gong niet meer na installatie. Daarvoor heb je de bijgeleverde bypass kabel nodig. Vervolgens hang je de Ring bel op en heb je in dit geval nog een Chime nodig voor de “gong” of een ander geluid die je dan kan kiezen.

Ik zit juist met het feit dat mijn beltrafo 8V is maar de transformator spanning in mijn Ring app op 14V staat.
Maar dit wordt wel al “goed” aangegeven.

Weet iemand of dit kwaad kan of dat ik een andere trafo moet kopen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Geen idee over het bedradingsgedeelte, maar iedere alexa echo speaker werkt ook als gong bij een ring (of bij een eufy).
En als je een alexa show neemt krijg je er nog beeld bij ook 😊 (alleen bij een ring).

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• botwood
kw_nl schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:23:

[YouTube: Ring Probleem]

Bij deze Ring wired werkt de gong niet meer na installatie. Daarvoor heb je de bijgeleverde bypass kabel nodig. Vervolgens hang je de Ring bel op en heb je in dit geval nog een Chime nodig voor de “gong” of een ander geluid die je dan kan kiezen.

Ik zit juist met het feit dat mijn beltrafo 8V is maar de transformator spanning in mijn Ring app op 14V staat.
Maar dit wordt wel al “goed” aangegeven.

Weet iemand of dit kwaad kan of dat ik een andere trafo moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:43
Toevallig deze recent ook aangesloten. Gong werkt niet na correctie installatie. Chime is je enige optie als je een gong wenst.

Inzake voltage, er zijn genoeg verhalen te vinden over wired rings die na een periode stoppen met werken door waarschijnlijk een te laag aangeboden voltage. Mijn trafo is instelbaar. Nieuw zijn die iets van 20 a 30 eur. Kun je dat al uitsluiten mocht het fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
synx6 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:59:
Toevallig deze recent ook aangesloten. Gong werkt niet na correctie installatie. Chime is je enige optie als je een gong wenst.

Inzake voltage, er zijn genoeg verhalen te vinden over wired rings die na een periode stoppen met werken door waarschijnlijk een te laag aangeboden voltage. Mijn trafo is instelbaar. Nieuw zijn die iets van 20 a 30 eur. Kun je dat al uitsluiten mocht het fout gaan.
Dan koop ik een nieuwe trafo die qua voltage wat zwaarder is. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warchazz
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-06 18:39
Heb je de gong er ondertussen vanaf gekregen, ik heb dezelfde gong en krijg hem met geen mogelijkheid verwijdert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtRL-fXcKPqY2rG-TkyoE-I1dJQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iBg5exb1NI5iR44sYB86Rshb.png?f=user_large
Pagina: 1