Tweakers hoofmenu breder maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Het menu maakt een 'meer' drop down maar er is genoeg ruimte om alles weer te geven.

Maakt het zodat op brede schermen zoveel mogelijk opties standaard zichtbaar zijn en hte dropdown menu pas gebruiktwordt als het niet past op het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dq5c4M5FaTD7GChxPqG6oeZIsO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/frqnhJt95z5OiwqfTvkFAI2J.png?f=fotoalbum_large

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Liever niet. Het gaat niet altijd om ruimte hebben, het gaat ook om relevantie. Vrijwel alles wat in dat dropdown-menu staat is, in ieder geval voor mij, totaal niet relevant, en hoef ik dus ook niet constant te zien.

Dit zal voor iedereen anders zijn, maar als hier iets mee gedaan wordt, dan liever zelf de controle hebben over wat onder 'Meer' komt te staan. Dan zou ik bijvoorbeeld 'Carrière' onder Meer stoppen, wat een welkome feature zou zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8gDx-yShLs14ulSe6CtBbsU4ic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/70NvEwcU8a88jTjgU7PJbzNQ.png?f=fotoalbum_large
De URL voor IT Pro staat dan wel netjes in het pulldown maar echt "nuttig" is die tag ook niet meer; als mensen RAM aanbieden en dan onder "IT Pro" vallen, is het "taggen" van zaken echt heel diep weggezakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:07:
Dit zal voor iedereen anders zijn, maar als hier iets mee gedaan wordt, dan liever zelf de controle hebben over wat onder 'Meer' komt te staan. Dan zou ik bijvoorbeeld 'Carrière' onder Meer stoppen, wat een welkome feature zou zijn :)
Dat zou helemaal gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met een beetje "uBlock Origin" kun je wat elementen er uit slopen die niet van toepassing zijn. Wel zo handig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETjmf5PD0QEkXcmTlZfXeFZsVEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fVZuIe0I2ggMfeFyRtRLEDhX.png?f=fotoalbum_large

EDIT: Inmiddels is "Carrière" ook weg, niet van toepassing voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door sypie op 05-12-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Ja dat die ik vaak bij sites als YT e.d. alle meuk weg-blockeren.
Maar mij gaat het persoonlijk vooral om het downloads menu.
Ik denk dat Max's idee van persoonlijk configureren meer waarde heeft dan mijn suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij moet het een en ander ook via Custom CSS hier aangepast kunnen worden.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1