Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pozzebok
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22-05 13:00
Sinds gisteren hebben we (ik en mijn kind van 8 jaar) een nieuwe Switch in huis.
Ik verdiep me nu in het Switch Online abonnement en dat lijkt wel iets dat we willen, maar ik weet niet of we een single of family abonnement moeten kiezen.
Voordeel van single is duidelijk: veel goedkoper. Nu gaat het me niet puur om geld, maar wil ik graag de beste keus maken.

Uitgangspunten:
- kind zal voornamelijk spelen, ik zal misschien eens een potje meedoen, maar ik verwacht niet zelf zonder kind te gamen
- ik wil niet dat kind via de switch geld uit kan geven (ik ben bang dat je met een single account dus zo moet zijn ingelogd op de switch, en dat dan alle betaalfeatures automatich "open" staan)

Ik heb geprobeerd dit te googlen maar kan geen vergelijkbare situaties vinden, en krijg ook niet helder wat de consequenties zijn van de keuze.
We hebben nu Minecraft en Starlink Battle als spellen.

Hopelijk is dit topic duidelijk en op de juiste plek.

[ Voor 3% gewijzigd door pozzebok op 05-12-2021 11:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:34
Vermoedelijk heb je genoeg aan een 'single' abonnement. Ik en mijn vriendin hebben dat ook en wij spelen al jaren samen Mario Kart online, hoe dat met MineCraft en Starlink zit weet ik niet.

Wij kopen dat abonnement gewoon steeds voor een jaar, dus geen creditcard of wat dan ook gekoppeld, dus geld uitgeven ingame kan ook niet.

Je kan ook de gratis proefperiode proberen van Nintendo Switch Online, echter heb je dan wel een creditcard of PayPal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pozzebok
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22-05 13:00
Thanks, ik heb inmiddels een single proefabonnement. Kind is er erg blij mee en speelt alle oude Donkey Kong spellen.
Je kan het op de Switch blijkbaar zo instellen dat je voor de shop altijd een wachtwoord moet invullen, dus kind kan als het goed is niks kopen.