Mijn vraag
hoi! out of the blue doet het 5ghz netwerk het totaal niet meer op mijn gloednieuwe aorus15p laptop met AX200 gigabyte netwerk kaart. De laptop is verder voorzien van een laatste gen i7 intel cpu en 3060.
Sinds vandaag weigert het 5ghz elke vorm van dienst; dit is alleen op de gigabyte laptop het geval, alle andere apparaten hebben er géén last van. Ik heb echt géén idee hoe ik dit kan oplossen. Het 5ghz verbindt weliswaar (soms) wel, maar effectief onbruikbaar (0.5mbps). Eerder werkte de kaart probleemloos op 5ghz.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- driver rollback AX200 gigabyte;
- router aan en uit
- netwerkkaart aan- en uit.
- netwerkinstellingen reset
Iemand énig benul wat ik nog kan proberen?
Is de wifi kaart kaduuk?...
hoi! out of the blue doet het 5ghz netwerk het totaal niet meer op mijn gloednieuwe aorus15p laptop met AX200 gigabyte netwerk kaart. De laptop is verder voorzien van een laatste gen i7 intel cpu en 3060.
Sinds vandaag weigert het 5ghz elke vorm van dienst; dit is alleen op de gigabyte laptop het geval, alle andere apparaten hebben er géén last van. Ik heb echt géén idee hoe ik dit kan oplossen. Het 5ghz verbindt weliswaar (soms) wel, maar effectief onbruikbaar (0.5mbps). Eerder werkte de kaart probleemloos op 5ghz.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- driver rollback AX200 gigabyte;
- router aan en uit
- netwerkkaart aan- en uit.
- netwerkinstellingen reset
Iemand énig benul wat ik nog kan proberen?
Is de wifi kaart kaduuk?...