Mac book refurbished

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vlam45
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo,

ik heb advies nodig m.b.t. de aanschaf van een mac book voor mijn studie. Op internet zag ik een refurbished mac book, aangeboden bij refurbo, voor 700.-.

het gaat hier om een Mac Book Air Intel Core i7- 5650U 2.2GHz processor met 8GB werkgeheugen.

heeft iemand meer ervaring gehad met apple refurbished producten en dan voornamelijk oudere modellen en kan hij/zij zeggen of het het waard is om deze te kopen?

ik wil de laptop het liefst 4 jaar gebruiken, de periode van mijn studie,

alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of een Mac anders werkt maar het gaat hier om een processor uit 2015. Op zich niks mis mee maar je definieert nergens wat je ermee moet/gaat doen.

Neem aan dat je de reviews al gelezen hebt? Of misschien wat benchmarks opgezocht van deze laptop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Allereerst is het van belang wat voor studie je doet? :)

[ Voor 135% gewijzigd door Ryur op 04-12-2021 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:33

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Word documenten met veel plaatjes > 8GB nodig ? Sinds wanneer ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ja, dan zou ik eerder een mooie MacBook op V&A kopen. 700 euro voor die specs is echt heel veel. Voor dit bedrag koop je ook een nieuwe laptop met veel betere specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam45
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Ruimtelijke ordening en planologie is de studie die ik doe

hoor van veel mensen die dezelfde richting volgen dat een macbook er optimaal voor is

met de reviews van het product op de site kan ik niet zoveel, lees alleen maar berichten over de snelle levering, prijs etc. daarom kwam ik naar hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
Model uit 2015 met een dual core processor, die kan nog net de laatste MacOS Monterey meepakken. Veel te duur dus. Een 2020 M1 Macbook is veel sneller en is in de aanbieding rond de €900 te krijgen om je een indicatie te geven.

Dus ik zou voor een 2e hands model gaan (mits redelijk geprijsd) of als je het geld hebt de M1 Air. Initiële aankoopwaarde ligt bij de M1 hoger, maar Apple heeft vaak een goede restwaarde.
Pagina: 1