Help! Ik probeerde mijn KPN-router er tussenuit te halen en mijn Asus RT-AC68U C1 met DD-WRT v3.0-r42617 de internetverbinding op te laten zetten.
Ik heb overal gekeken en volgens mij doe ik alles goed, maar er wordt geen verbinding opgezet, ook niet als ik handmatig op de Connect knop druk. Ik kan ook nergens echt logs terugvinden, als ik syslog aanzet verschijnt daar ook niet echt iets nuttigs in.
Ik heb connection type op PPPoe gezet, met een willekeurige gebruikersnaam en wachtwoord.
:strip_exif()/f/image/xMkrTZJY4C89CVeKCujDlvOC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de WAN-poort op VLAN6 gezet, tagged.
:strip_exif()/f/image/IHUZd9xXQkopfIAVtrUCAvpR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog iets geprobeerd met een bridge tussen vlan6 en WAN
:strip_exif()/f/image/Y4AixgS64dtMuyRnfxiakpA8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ukoy7CExAaFHhjPfGR39j8kg.jpg?f=fotoalbum_large)
maar dat leek ook niet te helpen... ik mis vast nog iets simpels. Wie heeft dit al gedaan en weet welk vinkje ik nog moet zetten?
Ik heb overal gekeken en volgens mij doe ik alles goed, maar er wordt geen verbinding opgezet, ook niet als ik handmatig op de Connect knop druk. Ik kan ook nergens echt logs terugvinden, als ik syslog aanzet verschijnt daar ook niet echt iets nuttigs in.
Ik heb connection type op PPPoe gezet, met een willekeurige gebruikersnaam en wachtwoord.
:strip_exif()/f/image/xMkrTZJY4C89CVeKCujDlvOC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de WAN-poort op VLAN6 gezet, tagged.
:strip_exif()/f/image/IHUZd9xXQkopfIAVtrUCAvpR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog iets geprobeerd met een bridge tussen vlan6 en WAN
:strip_exif()/f/image/Y4AixgS64dtMuyRnfxiakpA8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ukoy7CExAaFHhjPfGR39j8kg.jpg?f=fotoalbum_large)
maar dat leek ook niet te helpen... ik mis vast nog iets simpels. Wie heeft dit al gedaan en weet welk vinkje ik nog moet zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door Compuchip87 op 03-12-2021 21:32 ]