Mijn Twee gmail accounts wil ik graag in een inbox krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper Stok
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-12-2021
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn twee gmails bij elkaar in een inbox krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Op een laptop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gevonden dat ik dit het beste kan doen door gebruik te maken van een pop3 server. Dit is mij ook al gelukt met een mail maar ik loop vast op de tweede. Als ik de stappen volg die mij zijn opgegeven dan laad hij een tijd(5min) en geeft vervolgens weer er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met uw pop3 server. Ik heb de automatisch gegenereerde pop server al gebruikt en ook die van gmail zelf. Ik weet niet hoe ik verder kom dus wat hulp zou fijn zijn

Kasper Stok

[ Voor 72% gewijzigd door Kasper Stok op 03-12-2021 20:32 ]

Beste antwoord (via Kasper Stok op 06-12-2021 11:35)

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Kasper Stok schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:27:
  • Het ene gmail account via pop3 het andere account leeg laten trekken. Dit is een functie van gmail. De nieuwe mail is niet direct beschikbaar. Hoe vaak gmail de mail ophaalt weet ik niet, MS Outlook[.]com doet het elke 30 minuten.
  • Het ene gmail account mail laten doorsturen naar het andere. Is ook een functie in gmail, maar misschien komen deze mails dan allemaal in de spam map.
  • Op je laptop een mail client gebruiken die beide gmail accounts steeds benadert. Je hebt de keuze pop3 of imap.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:59
in de tijd dat je deze account had aangemaakt had je ook even kunnen googlen

https://support.google.com/a/users/answer/9282966?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Bedoel je dat je mail van je ene account ook in je andere account wilt ontvangen? Waarom heb je dan twee pop3-verbindingen nodig? Wil je dat beide accounts elkaars mail ontvangen?

Ik zou anders een forward gebruiken. Van Gmail naar Gmail werkt dat volgens mij prima. Bij je instellingen kun je alle mail laten forwarden.

Edit: misschien zie je die instellingen alleen in de desktop webapp. Mobiel waarschijnlijk niet.

[ Voor 12% gewijzigd door erwn op 04-12-2021 09:28 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Kasper Stok schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:27:
  • Het ene gmail account via pop3 het andere account leeg laten trekken. Dit is een functie van gmail. De nieuwe mail is niet direct beschikbaar. Hoe vaak gmail de mail ophaalt weet ik niet, MS Outlook[.]com doet het elke 30 minuten.
  • Het ene gmail account mail laten doorsturen naar het andere. Is ook een functie in gmail, maar misschien komen deze mails dan allemaal in de spam map.
  • Op je laptop een mail client gebruiken die beide gmail accounts steeds benadert. Je hebt de keuze pop3 of imap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:34

Cyphax

Moderator LNX
Vraag over (cloud-based) client-software past beter bij CSA, ik verplaats 'm bij deze die kant op. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:16
Kasper, je vergeet enkele belangrijke informatie te geven.

Inderdaad, een laptop maar welke software gebruik je?

Is dit via webmail, outlook, thunderbird etc...?
Pagina: 1