Normaal bestaat gewoonweg niet! (Dat is trouwens mijn standaardantwoord als iemand zegt:"Doe eens normaal") Ieder mens is verschillend en iedereen ziet de wereld op een andere manier.
Normaal zou je kunnen definiëren als "binnen de grenzen van het overheersende/aanwezige systeem". Als mensen vinden dat zij niet met dat systeem overweg kunnen dan zijn ze "gek" (niet volgens mij, maar volgens de aanhangers van dit systeem.
Gek is dus niks anders dan andersdenkend.
Normaal zou je kunnen definiëren als "binnen de grenzen van het overheersende/aanwezige systeem". Als mensen vinden dat zij niet met dat systeem overweg kunnen dan zijn ze "gek" (niet volgens mij, maar volgens de aanhangers van dit systeem.
Gek is dus niks anders dan andersdenkend.
Normaal is relatief. Wat de één normaal vind is voor de ander soms heel vreemd. Het hangt van jezelf af.
Hmm, hier schiet je niets mee op, want wat is 'normaal' in een groep (verschillende) mensen dan?
Zijn er misschien mensen die geïnteresseerd zijn in sociale psychologie en die kunnen uitleggen hoe dit zit in een groep mensen?
Hmm, hier schiet je niets mee op, want wat is 'normaal' in een groep (verschillende) mensen dan?
Zijn er misschien mensen die geïnteresseerd zijn in sociale psychologie en die kunnen uitleggen hoe dit zit in een groep mensen?
Expanding the inexpandable
Volgens mij zijn jullie allemaal niet normaal
Ja...
Ik denk dat 'Normaal' over 10 jaar nog steeds ongeijkt blijft. Net zoiets al 'Eng'. Wat voor de ene eng is ja dat is voor de andere een koekje!! Dussss.....
Ik denk dat 'Normaal' over 10 jaar nog steeds ongeijkt blijft. Net zoiets al 'Eng'. Wat voor de ene eng is ja dat is voor de andere een koekje!! Dussss.....
Niet eens 'doet' lijkt me, eerder doen alsofOp dinsdag 21 augustus 2001 18:49 schreef conan the librarian het volgende:
Normaal is iets wat de meerderheid van de bevolking doet, denk ik.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Normaal: gemiddeld zijn, het eens zijn met de meerderheid van de bevolking als het gaat om stomme eens-oneens vragen na het SBS6 nieuws.
Niet erg zinnig.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()