Windows Command Processor & Dead by Daylight

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:47
Hallo allemaal,

Van de Epic Store heb ik ‘Dead by Daylight’ gedownload om eens te proberen. Bij de installatie krijg ik een pop-up van de Windows Command Processor, met de vraag of de app wijzigingen mag aanbrengen aan het systeem.

Deze vraag heb ik nog nooit eerder gehad als ik een game installeer. Wat betekend dit? Het voelt alsof deze game een stukje malware wil installeren, maar gezien het van de Epic Store komt zal het wel goed zijn. Op internet kan ik het niet vinden, blijkbaar ben ik de enige of niemand denkt er aan.

Kan iemand dit ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:00
Ik denk de easy-anti-cheat software die meekomt met deze game.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:47
TheOmen schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:28:
Ik denk de easy-anti-cheat software die meekomt met deze game.
Dank voor de reactie.
Het is jammer dat het niet duidelijk staat aangegeven wat en waarom. We hebben het inmiddels geïnstalleerd en bij mijn weten zijn we nog geen onderdeel van een botnet. ;) En, het ontbreken van deze vraag op Internet laat wel zien dat het blijkbaar geen issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Even tikje naar juiste subforum :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three