ik heb t lighter gezet en t ziet er stukken beter uit maar is dat nouw gevaarlijk ik heb daar ooit iets overgelezen ...
dat weergave veranderen is zeer slecht, en nu heb je ook geen garantie meer, dit functie is alleen maar bedoeld voor de reperatie afdeling van nintendo, dit info staat al eeuwen lang op verschillende game-sites met die waarschuwing erbij..
iets lighter zetten is toch nie erg ?
vertel waarom kan lighter zetten schadelijk zijn
donkerder wel natuurlijk meer stroom
vertel waarom kan lighter zetten schadelijk zijn
nee SK, aan dat hele knop zitten is erg, dus als je GBA ooit kapot gaat zien ze dit gelijk en is je garantie vervallen..(had het net ff nagevraagd aan een neefje van mij, die in een gamestore werkt)
Verwijderd
tja dat weet ik niet want ik heb nog geen 1 dus
(ik wacht op de tv tunner van de GBA en dan koop ik er ook 1
)
(ik wacht op de tv tunner van de GBA en dan koop ik er ook 1
ik heb ook us gelezen dat een andere tweaker dit ook heeft gedaan maar waarom zal dit nouw gevaarlijk kunnen zijn
Het is niet het contrast, het is een een of andere phasing-regeling. Door die hoger te zetten jaag je meer spanning door je scherm (of eigenlijk sneller) en dat is er niet goed voor. Tis niet voor niks dat dat knopje zo verborgen zit.
Ruk de capslock van je keyboard en ga naar school.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
haal de sticker er af en rechts boven
hij staad weer terug hoop ik maar ik heb gister uuren zo gespeeld warm werd ie niet een beetje tweaken kan toch nooit kwaad ?
hij staad weer terug hoop ik maar ik heb gister uuren zo gespeeld warm werd ie niet een beetje tweaken kan toch nooit kwaad ?
Uhm, would you mind watching your shift key
? Thank you.
Oftewel, voortaan je topictitels IETS minder schreeuwerig maken aub.
Oftewel, voortaan je topictitels IETS minder schreeuwerig maken aub.
Ik snap niet waarom je zonder enige informatie de contrast hoger gaat zetten door er meer spanning erop te zetten.
Die knop is toch voor de spanning ofzo? Je jaagt dus gewoon meer stroom erdoor..
Ook al wordt je gba wel niet warm, je scherm kan dan gewoon ineens niet meer aan...
Beetje wierd btw dat je het deed..omdat iemand anders het ook had gedaan, zo zijn er dus al vele GBA's naar stront geholpen.
Die knop is toch voor de spanning ofzo? Je jaagt dus gewoon meer stroom erdoor..
Ook al wordt je gba wel niet warm, je scherm kan dan gewoon ineens niet meer aan...
Beetje wierd btw dat je het deed..omdat iemand anders het ook had gedaan, zo zijn er dus al vele GBA's naar stront geholpen.
Verwijderd
Zou het echt zo schadelijk zijn, het schermpje is wel vreselijk donker zo. Dat is echt klote. Ik heb nog niet van enige schade gevallen gehoord.
Ip ign.com was te lezen dat er een paar 1000 Gba's op die manier om het leven waren gekomen, omdat ze geschreven hadden dat dat het contrast was..Op dinsdag 21 augustus 2001 18:36 schreef Casb het volgende:
Zou het echt zo schadelijk zijn, het schermpje is wel vreselijk donker zo. Dat is echt klote. Ik heb nog niet van enige schade gevallen gehoord.
Igg, je moet gewoon een wormlight kopen, ben je meteen van dat gezeik af..
Omdat de display zo donker is komt er ook een verbeterde display
Zie ook dit bericht: http://pocket.ign.com/news/35946.html
En lees daarna dit: http://pocket.ign.com/news/35982.html
Alle informatie die je nodig bent
.
En lees daarna dit: http://pocket.ign.com/news/35982.html
Alle informatie die je nodig bent
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Zijn al jullie schermpjes donker??? ik vind mijn schermpje beetje te licht!! ik heb trouwens japanse versie... gekocht in HK..
Verwijderd
Dus ik kan over een tijdje weer overniew een GBA gaan schaffen ja lekker is dat, ze hadden het beter in 1 keer goed kunnen doenOp dinsdag 21 augustus 2001 18:51 schreef /TheDuke\ het volgende:
Omdat de display zo donker is komt er ook een verbeterde display
Dat ding zal toch wel duurder gaan kosten...
Veranderen ze alleen de display of ook andere dingen?
Aangezien de display makkelijk te verwijderen is zover ik weet.
Kleine upgrade misschien voor de GBA owners?
En een wormlight doet het goed genoeg voor mij
Alleen is GTA nogal donker soms.
En een wormlight doet het goed genoeg voor mij
[mierenneuk mode]Op woensdag 22 augustus 2001 00:27 schreef SCaffa het volgende:
Dat ding zal toch wel duurder gaan kosten...
En een wormlight doet het goed genoeg voor mijAlleen is GTA nogal donker soms.
Wanneer leren mensen nou eens dat het: meer gaan kosten OF duurder gaat/gaan worden is?
[/mierenneuk mode]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb een klein probleempje met me GBA..
ALs ik een GB spel erin doe zoals Zelda of Tetris dan zie ik alleen gameboy verschijnen en daar blijft het bij.
Als ik GTA erin doet dus wel een GBA spel dan start die wel normaal op.
Ik heb hier al is een topic over gemaakt maar toen deed zelda het gewoon weer toen ik andere batterijen erin deed.
Maar nu doet ie het ineens niet meer, alleen gba spellen.
Waar kan dit aanliggen? Ik heb al verschillende batterijen getest.
ALs ik een GB spel erin doe zoals Zelda of Tetris dan zie ik alleen gameboy verschijnen en daar blijft het bij.
Ik heb hier al is een topic over gemaakt maar toen deed zelda het gewoon weer toen ik andere batterijen erin deed.
Als alleen Gameboy op het scherm komt dan maakt het spel geen contact. Dit is namelijk hetzelfde wat je krijgt als je de GBA aanzet zonder spel erin.Op woensdag 22 augustus 2001 09:33 schreef SCaffa het volgende:
Ik heb een klein probleempje met me GBA..
Probeer voorzichtig het spel aan te drukken zodat 'ie iets verder naar onderen gaat en wel contact maakt. Dit vond ik nogal wennen in het begin.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1