Toon posts:

PROXY server services

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan er mij iemand zeggen welke services van de exchange-proxy server er moeten (mogen)opgestart worden met system account en welke er moeten opgestart worden met een bestaande account .
alle services worden automatisch opgestart zonder problemen
probleem voor het ogenblik : geen internet meer via proxy +
backups mislukken steeds door een rechtenfout, kunnen geen gebruikers meer toevoegd worden (geen rechten)
momenteel staan de services als volgt geconfigureerd :
exchange directory = autostart = account:sys_exchange
exchange eventservice = autostart = account:sys_exchange
exchange information store = autostart = account:sys_exchange
exchange mailservice= auto = account:sys_exchange
exchange message transfer = auto = account:sys_exchange
exchange system attendant =auto = account:system account
exchange proxyserver admin = auto = account:sys_exchange
microsoft winsock proxy service=auto=account:system account

Wat ik ook nog eigenaardig vindt is in de proxyadministration module, onderaan bij receipients staan domain admin en sys_exchange allebei als service account admin maar bij de roles is alles leeg en ook bij de rights(kan niet gewijzigd worden)

Somebody ? anders heb ik hier +200 ongelukkige gebruikers die geen internet hebben en aangezien hier meer gesurft wordt dan gewerkt,........

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Het werkt opeens niet meer ? Of heeft het nog nooit gewerkt ? Je weet toch wel wat je als laatste hebt gewijzigd ? :?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

humhum, nee nie echt I:(
probleem bestaat al een maand = backup die nie meer wilde
probleem was ontstaan omdat ik een gebruiker wilde toevoegen voor het beheer van de proxy .
sindsdien heb ik problemen met de rechten van die proxy .(gebruikers creeren en backup) .internet werkte en iedereen had mail maar af en toe al eens geprobeerd om te herstellen maar nu weet ik echt niet meer wat de originele config was .