Post direct wijzigen geeft quote post?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03
Mijn vraag
Ik heb de afgelopen weken nu een aantal keren het volgende gehad, wat me voorheen niet gebeurde. Is dit wellicht een bugje, of wordt mijn duimcoördinatie minder terwijl ik het niet doorheb?

Casus: ik doe een reply post op het forum, via Chrome op Samsung Android mobiel (S20FE). Vrijwel direct na het plaatsen bedenk ik me dat ik nog wat wil aanvullen / aanpassen. Ik kies (althans dat denk ik elke keer) "wijzigen" uit het dropdownmenu boven mijn post enga typen.
Na versturen, staat de wijziging ineens als quote onder mijn post, alsof ik heb gequote ipv gewijzigd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google Chrome browser op Android telefoon Samsung S20FE

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
geen soortgelijke melding gevonden. Ik probeer zo ook deze post direct te wijzigen, kijken wat er gebeurt.

Uiteraard dan niet. Tweede poging door eerst te quoten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03
jurjen_g schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:46:
Mijn vraag
Ik heb de afgelopen weken nu een aantal keren het volgende gehad, wat me voorheen niet gebeurde. Is dit wellicht een bitje, of wordt mijn duimcoördinatie minder terwijl ik het niet doorheb?

Casus: ik doe een reply post op het forum, via Crime op Samsung Android mobiel (S20FE). Vrijwel direct na het plaatsen bedenk ik me dat ik nog wat wil aanvullen / aanpassen. Ik kies (althans dat denk ik elke keer) "wijzigen" uit het dropdownmenu boven mijn post enga typen.
Na versturen, staat de wijziging ineens als quote onder mijn post, alsof ik heb gequote ipv gewijzigd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google Chrome browser op Android telefoon Samsung S20FE

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
geen soortgelijke melding gevonden. Ik probeer zo ook deze post direct te wijzigen, kijken wat er gebeurt.

Uiteraard dan niet. Tweede poging door eerst te quoten.
Dit is mijn eerste quote poging

En dit een wijziging.

Niet echt reproceerbaar dus... Het zullen dan toch mijn duimen zijn die raar doen....

[ Voor 5% gewijzigd door jurjen_g op 03-12-2021 08:51 ]