Discovery an Eurosport player app vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miranda.1980
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-07-2024
Hoi,

Wij zijn van plan om onze kabel abonnement op te zeggen om dat wij op eurosport en discovery na bijna geen tv meer kijken.

Nu willen wij een internet only abbonement gaan afsluiten bij kpn en daar naast ons abonneren op de eurosport player app en de discovery app , zowel op de ipad als op onze apple tv ( gebruiken we nu alleen voor youtube )

Nu mijn vraag wie heeft ervaring met de apps Discovery an Eurosport player?
Is dit zonder reclame , met veel ondemand herhalingen goed beeld en geluidskwaliteit?
Wij zijn geïnteresseerd in oa formule e, wielrennen, skiën, classieke auto/motor programmas etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb de trial gedaan, de app op mijn Samsung tv was goed, op de Shield tv beeldkwaliteit duidelijk slechter. Chromecast niet getest.
Je kan zeven dagen uitproberen gratis.

[ Voor 17% gewijzigd door Soldaatje op 02-12-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eurosport is 7€ per maand om te testen.

En nee, Eurosport 1 & 2 hebben dezelfde reclame als op TV. De overige IPTV-kanalen hebben amper/geen reclame.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 16:03

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Kickje naar FTM.

[ Voor 4% gewijzigd door Ardana op 03-12-2021 09:36 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik heb een jaartje dplay gehad en dat is een prima platform met veel content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Behalve Eurosport 1 en 2 heeft de Eurosport app meer kanalen waar ze live uitzendingen mee verzorgen (daarnaast ook veel on-demand materiaal).

Als voorbeeld: er is een live uitzending op Eurosport 1 van een etappe van de Giro met regelmatige onderbrekingen door reclame, dan heeft de app een kanaal waar dezelfde etappe ook live te volgen is zonder deze reclame onderbrekingen. Tijdens het hoogseizoen van wielrennen zijn er daarnaast vaak meerdere wedstrijden tegelijk, Eurosport kan op zo’n moment max. 2 wedstrijden tegelijk uitzenden, via de app zijn echter dan meerdere wedstrijden live te volgen (zonder reclame 😊).

Dit was de situatie tijdens het afgelopen jaar. Op Totaal TV staat echter een artikel dat Discovery op termijn Eurosport gaat integreren in Discovery+, houd daar rekening mee: https://www.totaaltv.nl/t...end-en-boeiend-discovery/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kunt net zo goed alleen Discovery+ nemen. Daar zit tegenwoordig alle live en on-demand content van Eurosport ook gewoon bij. Er is geen reclame, behalve op de streams die een exacte kopie van de tv-zenders zijn (bijvoorbeeld Eurosport 1 en 2). Alle overige live en on-demand content is reclamevrij. Je kunt dus ook altijd de reclamevrije stream pakken van een evenement dat op Eurosport 1 of 2 wordt uitgezonden.

Vreemd genoeg valt de beeldkwaliteit via Android TV erg tegen. Het ziet er totaal niet vloeiend uit. Stream je de beelden vanaf de app op je telefoon/tablet naar een Chromecast op je tv, dan is de beeldkwaliteit wél prima. Hoe de kwaliteit met Apple TV is weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 06-12-2021 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 17:13
Wat @TexMex zegt, ik heb ook Discovery+ en kan voor zover ik weet alles van Eurosport zien en straks de Olympische Spelen uiteraard. Geen apart Eurosport of GCN abo nodig.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-06 18:20
Deze maar eens een kickje geven. Ik heb al jaren, naar volle tevredenheid, een abonnement op Eurosport plus. Vooral voor het wielrennen en de Olympische Spelen.

Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn jaarabonnement van 40 euro wordt omgezet naar een maandabonnement van 6,99 euro. Ofwel een stijging van meer dan 100%.

Ik ga eens goed nadenken wat ik hiermee wil. Ik heb ook gegoogled en zie dat je via discovery plus een abonnement voor streaming kunt nemen voor 5,99 euro. Dan kun je series van discovery plus (interesseren me niet) en sport streamen. Scheelt iig al een eurootje per maand. Weet iemand of dit hetzelfde sportaanbod is als dat ik nu bij Eurosport plus heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Discovery+ heeft exact hetzelfde sportaanbod als Eurosport. Zelf ben ik vorig jaar ook overgestapt naar Discovery+ omdat ik de Eurosport app (zowel op de Apple TV en iPad) bedroevend vond presteren, de Discovery+ apps doen het wel goed. Inmiddels is Discovery+ zelfs voordeliger, voor mij is dat een bevestiging dat men op termijn van de losse Eurosport dienst af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
bozzo schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:31:
Discovery+ heeft exact hetzelfde sportaanbod als Eurosport. Zelf ben ik vorig jaar ook overgestapt naar Discovery+ omdat ik de Eurosport app (zowel op de Apple TV en iPad) bedroevend vond presteren, de Discovery+ apps doen het wel goed. Inmiddels is Discovery+ zelfs voordeliger, voor mij is dat een bevestiging dat men op termijn van de losse Eurosport dienst af wil.
Dan ga ik daar maar eens kijken. Ik heb gisteren nog een mail gestuurd naar de klantenservice van Eurosport en daar mijn ongenoegen geuit. Ik kreeg vandaag een mailtje terug met de strekking: helaas pindakaas. Jammer dat je gaat, maar het is niet anders...

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-06 21:10

Joostk

Barkrukprofeet

sjors123 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:27:
Deze maar eens een kickje geven. Ik heb al jaren, naar volle tevredenheid, een abonnement op Eurosport plus. Vooral voor het wielrennen en de Olympische Spelen.

Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn jaarabonnement van 40 euro wordt omgezet naar een maandabonnement van 6,99 euro. Ofwel een stijging van meer dan 100%.

Ik ga eens goed nadenken wat ik hiermee wil. Ik heb ook gegoogled en zie dat je via discovery plus een abonnement voor streaming kunt nemen voor 5,99 euro. Dan kun je series van discovery plus (interesseren me niet) en sport streamen. Scheelt iig al een eurootje per maand. Weet iemand of dit hetzelfde sportaanbod is als dat ik nu bij Eurosport plus heb?
Zelf heb ik een paar jaar geleden de Eurosport player gehad. Werkte prima, maar gebruikte het niet genoeg.
Nu sinds de winter de Discovery+ app. Werkt zeker net zo goed op Android/Google TV.
Het is exact hetzelfde aanbod als wat er is op de Eurosport Player. Maar dan voor €1 minder per maand. Je kan live de TV kanalen bekijken, of sporten en programma's terug kijken. Zoals laatst bijvoorbeeld bij het WK veldrijden, in de Discovery app zie je exact dezelfde feed + hetzelfde commentaar als op de Eurosport zender.
Het terug kijken van sporten e.d. is hetzelfde overzicht ook qua zoeken ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:38
Hier precies hetzelfde, jaarabbo naar maand op eurosport. Maar nooit een mail gehad. Nog tot juni dus voor de OS maar D+ nemen voor een maandje.

[ Voor 7% gewijzigd door Theswitch op 24-02-2024 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeteSplit
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 27-06 18:16

PeteSplit

HN091MR.NK5 HU051MR.U44

Hier ook het mailtje ontvangen, dat Eurosport alleen nog maar per maand kunt betalen voor 7 euro.
Ik had een jaar abonnement van 40 euro en dit wordt dan 12x7= 84 euro. 8)7

Discovery plus is 6 euro, per jaar 12x6= 72 euro, maar dit zal wel veranderen met de komst van de nieuwe abonnementen met HBO max. :?

Je kunt het abonnement per maand aan / uit zetten in je account, dan kun je in de maanden met weinig sport ook overslaan. ;w

LG AWHP / ESPhome / GoodWe 4K-DT / Homewizard / Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 16:22
Jammer dat ik als abonnee op Eurosport nog steeds advertenties te zien krijg in de iPhone app van Eurosport. Bij andere apps gaan de advertenties weg als je betaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 12:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Eurosport heeft de meeste streams zonder reclame beschikbaar, met in 90% van de gevallen ook Nederlands commentaar wat betreft wielrennen. Overige sporten weet ik niet om heel eerlijk te zijn.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
Het gaat om advertenties die ik te zien krijg wanneer ik de app open en in het home scherm zit niet in een stream. Het gaat om ads by Google en ik kan dan vragen why this add jammer dat ik geen screenshot kan toevoegen

[ Voor 11% gewijzigd door bartmaniac op 06-05-2024 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 12:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

bartmaniac schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:22:
Het gaat om advertenties die ik te zien krijg wanneer ik de app open en in het home scherm zit niet in een stream. Het gaat om ads by Google en ik kan dan vragen why this add jammer dat ik geen screenshot kan toevoegen
In de app? Ik zie nergens reclames in de app. Ben je wel ingelogd? Of bedoel je in het homescreen van je TV, want dat staat compleet los van welke apps je gebruikt. Tegenwoordig laten alle smartTV's daar reclame zien. Maar boeiend, ik gaat toch altijd binnen 2 seconden naar de content die je wil zien...

De Eurosport app zoals bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qYAB1rtMtBrk3vHveWDma65f4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VVNy236dhFlXLIrbyApTTjRO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Spacecowboy op 06-05-2024 19:27 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
Ik ben ingelogd in de app (smartphone) en krijg reclame te zien, nu weer de yellow deals van Telenet maar wijzigt wanneer ik telkens ververs. M’n laatste betaling was 39,99 op 18/02/2024
Een screenshot toevoegen lukt mij niet via de iphone (png bestand van 2.6MB)

[ Voor 27% gewijzigd door bartmaniac op 07-05-2024 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Als ik de berichten goed begrepen heb is het vanaf 11 juni niet meer mogelijk Discovery+ af te sluiten. Als je dat daarvoor doet kan dat nog wel en blijf je dat houden totdat je opzegt.

Voor sport is dat dan de goedkoopste optie, 5.99 per maand
Anders eurosport player 6.99
Of daarna HBO + sportaddon = > 5.99+5 = 10.99 euro per maand.

Dus misschien toch maar D+ afsluiten dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Sinds vandaag dus geen discovery+ en eurosport player meer af te sluiten, alles verwijst naar HBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
En Eurosport Premium verdwijnt al per 22 juli:

https://help.eurosport.com/GB/Answer/Detail/000004690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeteSplit

PeteSplit

HN091MR.NK5 HU051MR.U44

Is wel jammer. Een paar jaar gekeken naar eurosport voor 40 euro per jaar. Werd onlangs 7 euro per maand en vanaf nu dus zelfs 11 euro per maand, MET reclame ook tijdens live sport !
Ik verwacht dat meer sportliefhebbers nu afhaken.
Ik hoop ook dat sport organisatoren niet meer de rechten alleen aan eurosport gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:09
De link werkt bij mij niet. Ik zie gewoon de homepage. Als ik onderaan op de 'helpcenter' klik, wordt de homepage gewoon gerefreshed. Kan de de info hier posten aub?

Overigens zie ik bij 'mijn account' niets meer over het type pas, staat er geen betaalinformatie meer en is er geen mogelijkheid meer om op te zeggen. Heeft iemand hier communicatie over ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
chrpmm schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:19:
[...]

De link werkt bij mij niet. Ik zie gewoon de homepage. Als ik onderaan op de 'helpcenter' klik, wordt de homepage gewoon gerefreshed. Kan de de info hier posten aub?

Overigens zie ik bij 'mijn account' niets meer over het type pas, staat er geen betaalinformatie meer en is er geen mogelijkheid meer om op te zeggen. Heeft iemand hier communicatie over ontvangen?
Doet deze Nederlandse versie het wel?

https://help.eurosport.com/NL/Answer/Detail/000004690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:09
Nee, onmiddelijk redirect naar https://www.eurosport.com/watch/. Misschien omdat ik in België zit? (al werkt het met een incognito venster ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
PeteSplit schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:15:
Is wel jammer. Een paar jaar gekeken naar eurosport voor 40 euro per jaar. Werd onlangs 7 euro per maand en vanaf nu dus zelfs 11 euro per maand, MET reclame ook tijdens live sport !
Ik verwacht dat meer sportliefhebbers nu afhaken.
Ik hoop ook dat sport organisatoren niet meer de rechten alleen aan eurosport gaan verkopen.
Ik zie toch nog steeds nergens staan dat er ook bij livesport reclame komt. Dat was mijn ervaring toch echt niet (zowel niet bij Eurosport als bij D+).

Al met al vind ik het wel zonde. Ik vond het, vooral toen de kosten nog 30 euro of lager waren, een uitstekende manier om sport te kijken. Ontzettend veel keuze en het commentaar, iig bij wielrennen en tennis, was goed tot uitstekend.

Voor dat geld nam ik de brakke app graag op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeteSplit

PeteSplit

HN091MR.NK5 HU051MR.U44

sjors123 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:12:
[...]

Ik zie toch nog steeds nergens staan dat er ook bij livesport reclame komt. Dat was mijn ervaring toch echt niet (zowel niet bij Eurosport als bij D+).

Al met al vind ik het wel zonde. Ik vond het, vooral toen de kosten nog 30 euro of lager waren, een uitstekende manier om sport te kijken. Ontzettend veel keuze en het commentaar, iig bij wielrennen en tennis, was goed tot uitstekend.

Voor dat geld nam ik de brakke app graag op de koop toe.
Kleine lettertjes:

Kies eerst je HBO Max-abonnement
En voeg dan Sport toe.

Abonnement wordt maandelijks automatisch verlengd, tenzij opgezegd. Zenders en live-content bevatten reclames. On demand content kan sponsoring bevatten.

Sportevenementen 2024.
Abonnement vereist (Basic met reclame, Standaard of Premium). Wordt maandelijks automatisch verlengd, tenzij add-on of abonnement wordt opgezegd. Bevat reclames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartmaniac
Deze mail ontving ik zonet
Beste Bart,

Tot onze spijt moeten wij jou informeren dat de Eurosport Premium abonnementsdienst op 22 juli wordt stopgezet. Nadat de dienst is stopgezet, ontvang je een terugbetaling voor de ongebruikte tijd met betrekking tot jouw abonnement. Terugbetalingen worden overgemaakt naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om jouw abonnement af te sluiten.

Je kunt blijven genieten van onze gratis nieuwsartikelen en content op de website en app van Eurosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
Op D+ is de OS24 niet te zien. Moet je alsnog naar HBO. Hopelijk blijft het wielrennen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
En nu dus geen discovery+ meer per 5 nov. Dan maar eurosport 1 en 2 kijken/opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:29
Wel een beetje de balen van, eerst GCN+ weg, daarna Eurosport en nu Discovery. En ik wil alleen maar sport kijken.
Pagina: 1