Levertijd iPad 2021

Pagina: 1
Acties:
  • 771 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Ik wil graag een ipad 2021 model kopen, maar kom er zojuist achter dat deze net als vele andere (Apple) devices erg slecht zo niet helemaal niet leverbaar zijn.

Wellicht een overbodige vraag, maar heeft iemand een idee of ze ergens nog op voorraad zijn en zo niet, waar ze doorgaans als eerste weer te krijgen zijn.

De Apple store gaf aan dat ze mogelijk pas weer 28 januari leverbaar zijn. Is dat een goede (realistische) graadmeter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Heb je al in de Pricewatch gekeken?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Of in fysieke winkel. MM,BCC etc.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Ik heb wat mailtjes gestuurd naar fysieke winkels, hoop daar morgen antwoord op te krijgen. Had al in de pricewatch gekeken. De enige die hem kunnen leveren zitten 100+ euro boven de normale prijs. dat heb ik er dan weer niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:22
Dan moet je gewoon wachten :) En als Apple aangeeft 28 januari dan kan dat zo zijn. ( kan ook later zijn )

Daar kunnen wij hier niet veel verder over zeggen dan de winkels zelf of leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor ervaringen met levertijden en beschikbaarheid hebben we een eigen topic: [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid :) Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.