Google drive synchroniseert niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 17:52
Mijn vraag.

Ik wil een aantal directories op mijn PC synchroniseren met Google drive. Alles lijkt goed te gaan: rechtsonder in de taakbalk zie ik in Google drive dat de bestanden gesynchroniseerd worden en uiteindelijk gesynchroniseerd zijn. Ik zie ze, ook na uren wachten, echter niet in mijn Google drive verschijnen. Heb het met verschillende directories en op diverse PC’s geprobeerd, maar er komen geen van de gesynchroniseerde bestanden op mijn Google drive terecht.

Als ik met de verkenner bestanden kopieer van mijn PC naar Google drive dan zie ik ze wel meteen staan.

Relevante software en hardware die ik gebruik.

Diverse PC’s met Windows 10 pro en heel recente Google drive app heb ik gebruikt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Op verschillende PC’s geprobeerd zonder resultaat.

Wat gaat hier mis?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
De volgende dag staan mijn gesynchroniseerde bestanden nog niet in mijn Google drive.

Heb even een testje gedaan door een nieuw bestand in één van mijn gesynchroniseerde mappen op mijn PC te zetten. Google drive merkt dat meteen op en gaat dat bestand synchroniseren en dat lukt zonder foutmelding. Alleen het bestand komt niet in mijn Google drive terecht.

Heb nog de PC's herstart, Google drive opnieuw gestart en account ont- en weer gekoppeld. Helpt allemaal niets.

Onlangs voor € 20 per jaar de capaciteit van mijn Google drive uitgebreid naar 100 GB. Gauw maar weer terugdraaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
Heb diagnostische gegevens gegenereerd voor mijn Google drive en dat geeft een flink aantal files.

In één daarvan staat dit:

[1203/071606.007:ERROR:angle_platform_impl.cc(43)] SwapChain11.cpp:615 (reset): Could not create additional swap chains or offscreen surfaces, HRESULT: 0x887A0001
[1203/071606.008:ERROR:gl_surface_egl.cc(773)] EGL Driver message (Critical) eglCreateWindowSurface: Bad allocation.
[1203/071606.008:ERROR:gl_surface_egl.cc(1443)] eglCreateWindowSurface failed with error EGL_BAD_ALLOC
[1203/071606.275:ERROR:command_buffer_proxy_impl.cc(122)] ContextResult::kTransientFailure: Failed to send GpuChannelMsg_CreateCommandBuffer.

Als ik google op deze foutmelding dan kom ik o.a. op https://support.google.co...n-system-startup?hl=en-au

Daar wordt ik niet vrolijk van.