Als vervolg van dit topic: AltTabKeys in "W10Pro, geen admin meer. Kan mijzelf geen admin maken?"
(Ik maak een aparte topic, aangezien het anders een zooitje zal worden)
Ik wil dus wijzigen dat ik voortaan niet meer hoef in te loggen.
Echter helpt geen enkele tutorial op het internet. Enkele instellingen blijken te ontbreken?
Wat ik heb geprobeerd.
Netplwiz en dan het vakje deselecteren "gebruiker moet inloggen" of iets in die trent.
Deze knop is niet aanwezig in mijn interface...?
Register Editor. Helemaal naar pad HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ WinLogon.
Het bestand "DefaultUserName" & "DefaultUserName" zijn niet aanwezig in de folder.
Ik zie dat ik links bovenin via "Bewerken" > "Nieuw" dingen kan aanmaken. Echter wil ik hier graag jullie hulp bij, voordat ik iets weer verkloot.
(Ik maak een aparte topic, aangezien het anders een zooitje zal worden)
Ik wil dus wijzigen dat ik voortaan niet meer hoef in te loggen.
Echter helpt geen enkele tutorial op het internet. Enkele instellingen blijken te ontbreken?
Wat ik heb geprobeerd.
Netplwiz en dan het vakje deselecteren "gebruiker moet inloggen" of iets in die trent.
Deze knop is niet aanwezig in mijn interface...?
Register Editor. Helemaal naar pad HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ WinLogon.
Het bestand "DefaultUserName" & "DefaultUserName" zijn niet aanwezig in de folder.
Ik zie dat ik links bovenin via "Bewerken" > "Nieuw" dingen kan aanmaken. Echter wil ik hier graag jullie hulp bij, voordat ik iets weer verkloot.
[ Voor 9% gewijzigd door AltTabKeys op 02-12-2021 18:24 ]
What a terrible day to have eyes!