Privé overleg binnen MS Teams overleg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een wekelijks overleg met iemand, persoon A. Later schuiven daar nog twee andere personen (B en C) bij aan. Soms loopt het met gesprek met A wat uit, en komen B en C het overleg al in. Ik wil dan graag het gesprek met A afmaken zonder dat B en C kunnen meeluisteren?

Kan dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Teams, alle deelnemers zijn binnen dezelfde organisatie werkzaam.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat in Teams rondgekeken maar kan niet zo snel iets vinden. Voor Google weet ik ff niet zo goed waar ik op moet zoeken om een zinvol resultaat te krijgen.

Heeft iemand een idee of dit kan? Liefst met een knopje in Teams. De andere oplossing is B en C vragen over 10 minuten terug te komen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Beste antwoord (via evilution op 02-12-2021 18:36)

• GMZ
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:19

GMZ

Als je zelf beheerder van de meeting bent, kan je instellen dat alle anderen eerst in de lobby terechtkomen. Dan laat je eerst A erin. Pas als jullie overleg klaar is, komen B en C erbij.
Instellen via vergaderopties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je moet gewoon persoon A rechtstreeks benaderen in Teams en niet via een Teams meeting. Een meeting is voor iedereen open die de link heeft, een 1 op 1 sessie niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 02-12-2021 17:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44

Sick Nick

Drop the top!

2 aparte vergaderingen? Eerst met alleen A en daarna een meeting met A, B en C. Als je meeting met A dan wat langer duurt wachten B en C in de tweede meeting. Waarom zou je alles in 1 lange meeting willen proppen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• GMZ
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:19

GMZ

Als je zelf beheerder van de meeting bent, kan je instellen dat alle anderen eerst in de lobby terechtkomen. Dan laat je eerst A erin. Pas als jullie overleg klaar is, komen B en C erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 19:31
Onzin.

As the meeting organizer, you get to decide who gets into your meetings directly, and who should wait for someone to let them in.

If you choose to have people wait, you (and anyone else allowed to admit people) will see a list of people in the lobby. From there you can choose whether to admit or deny them.

Change participant settings for a Teams meeting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
GMZ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:57:
Kan ik ook instellen dat A wel direct toegang heeft en alleen B en C in de lobby terecht komen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 19:31
nein, tenzij andere org/team/guest. Maar je hebt mijn post en link duidelijk niet bekeken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
KnoxNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:28:
nein, tenzij andere org/team/guest. Maar je hebt mijn post en link duidelijk niet bekeken. :)
Nee, klopt. Ik was op basis van de post van @GMZ aan de gang gegaan en dat levert in principe een bevredigende oplossing. Aanvullende vraag kwam toen spontaan op.

Maar bedankt voor je bondige samenvatting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Zet een meeting op waarin iedereen komt. Zet een break out room op voor A en jezelf. Personen B en C komen dan in de lege meeting. Jullie sluiten de break out room en je bent weer samen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Stovirpi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:04:
Zet een meeting op waarin iedereen komt. Zet een break out room op voor A en jezelf. Personen B en C komen dan in de lege meeting. Jullie sluiten de break out room en je bent weer samen.
Ik heb het nu opgelost door iedereen in de lobby te laten wachten tot ik vind dat ze mogen binnenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Update: eerste meeting achter de rug op de wijze van @GMZ en werkt perfect :)

Pagina: 1