|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Vraag
Beste antwoord (via evilution op 02-12-2021 18:36)
Instellen via vergaderopties.
Alle reacties
[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 02-12-2021 17:56 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
As the meeting organizer, you get to decide who gets into your meetings directly, and who should wait for someone to let them in.
If you choose to have people wait, you (and anyone else allowed to admit people) will see a list of people in the lobby. From there you can choose whether to admit or deny them.
Change participant settings for a Teams meeting
Kan ik ook instellen dat A wel direct toegang heeft en alleen B en C in de lobby terecht komen?GMZ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:57:
Als je zelf beheerder van de meeting bent, kan je instellen dat alle anderen eerst in de lobby terechtkomen. Dan laat je eerst A erin. Pas als jullie overleg klaar is, komen B en C erbij.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Nee, klopt. Ik was op basis van de post van @GMZ aan de gang gegaan en dat levert in principe een bevredigende oplossing. Aanvullende vraag kwam toen spontaan op.KnoxNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:28:
nein, tenzij andere org/team/guest. Maar je hebt mijn post en link duidelijk niet bekeken.
Maar bedankt voor je bondige samenvatting
Stack Sats
Ik heb het nu opgelost door iedereen in de lobby te laten wachten tot ik vind dat ze mogen binnenkomen.Stovirpi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:04:
Zet een meeting op waarin iedereen komt. Zet een break out room op voor A en jezelf. Personen B en C komen dan in de lege meeting. Jullie sluiten de break out room en je bent weer samen.