weet iemand waar ik drivers voor de guillemot maxi studio ISIS kan vinden(ik ben al tevreden als ik er geluid uit krijg, de breakoutbox hoeft van mij niet eens te werken) , want guillemot zelf antwoord nevernooit niet
Op jouw vraag ook al niet? Ik snap het niet, deze kaart wordt nog steeds verkocht bij muziekzaken. Er worden geeneens drivers voor win2k geleverd. Beetje jammer allemaal.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Er komen geen drivers voor de ISIS onder w2k. Guillemot tech support heeft mij dit verteld (ik kreeg wel antwoord), ze beweren dat de interne architectuur van de kaart hieraan in de weg staat. Totale crap natuurlijk.
Ik vind het helaas hoe dan ook eigenlijk een rotkaart. Alles zit erop, maar de uitvoering laat ernstig te wensen over. Ik krijg bijv. in Cubase de MIDI-timing niet strak als ik ook audio gebruik (met een externe midi-interface). Zet ik de audio uit (in het menu-disable audio) dan is de MIDI-timing wel heel strak. Echt volledig onbruikbaar.
Misschien ligt het aan het feit dat ik een Athlon met een kx133 chipset heb?
Ik vind het helaas hoe dan ook eigenlijk een rotkaart. Alles zit erop, maar de uitvoering laat ernstig te wensen over. Ik krijg bijv. in Cubase de MIDI-timing niet strak als ik ook audio gebruik (met een externe midi-interface). Zet ik de audio uit (in het menu-disable audio) dan is de MIDI-timing wel heel strak. Echt volledig onbruikbaar.
Misschien ligt het aan het feit dat ik een Athlon met een kx133 chipset heb?
tip, isis wegdoen en een andere kaart open. kheb 3 van die dingen terug gehad van guillemot, alle 3 wilden ze niet fatsoenlijk werken.
toen heb ik hem maar weggedaan en wat anders gekocht.
toen heb ik hem maar weggedaan en wat anders gekocht.
jah ik heb nu een SB!live platinum 5.1 gekocht en pleur de guillemot eruit, nadat ik een heftige discussie met het hoofd van de technische dienst van guillemot heb zitten voern, maar... ik heb hem eruit geluld, hij vind het ook wel belachelijk dat er niets aan win2k/xp gebeurt, maar het zij zo