Je kan ze ook door gele vervangen.
Maar dat staat denk niet zo mooi als blauw.
Maar dat staat denk niet zo mooi als blauw.
Expanding the inexpandable
Verwijderd
led gewoon ff op dat de originele geen low power leds zijn, die dus extra weinig stroom vragen!
anders kan je leddriver wel eens de geest geven, of een of andere serieweerstand!
anders kan je leddriver wel eens de geest geven, of een of andere serieweerstand!
Heb ik ook al eens gedaan. Bedenk wel dat die blauwe ledjes veel duurder zijn dan rood/geel/oranje/groen.
Met een beetje secuur solderen moet het wel gaan.
Succes!
Met een beetje secuur solderen moet het wel gaan.
Succes!
cool id
ik heb zo'n numark dm1260
en daar lopen de ledjes geel/groen/rood d8 ik
ik zit nu t denken aan wit/weetnoggeenkleur/blauw
noem es een kleur die ertussen past
ik heb zo'n numark dm1260
en daar lopen de ledjes geel/groen/rood d8 ik
ik zit nu t denken aan wit/weetnoggeenkleur/blauw
noem es een kleur die ertussen past
Transparant die rood oplichten
Wit met blauw is echt mooi: heb het zelf getest. Wel alle ledjes de transparante versie nemen.
Wit met blauw is echt mooi: heb het zelf getest. Wel alle ledjes de transparante versie nemen.
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
dua transparante ledjes in deze configuratie:
Wit/wit/wit/lichtblauw/lichtblauw/lichtblauw/blauw/blauw/blauw
Yep, witte LEDs bestaan tegenwoordig. Krengen kosten allen wel véél geld, en hebben ook wat meer spanning nodig dan je doorsnee 1,nogwat volt voor rood/geel/groen.Op woensdag 22 augustus 2001 19:04 schreef Mries! het volgende:
ik weet niet of dat bestaat hoor, ik zei maar wat randy
EDIT: Bing-goo! zie hier: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204055840998503346&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=92643&TK_PAR[MEDIUM]=
diep in de catalogus van Conrad bijvoorbeeld.
3,6 tot 4 volt, 6,50 per stuk bij 10 stuks.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ik zou gewoon voor wit blauw rood gaan: allen in transparante behuizing. Heb zelf alle 3 de kleuren hier liggen en aan gehad: super mooi
en Lichtblauw is echt moeilijk te krijgen
dat gaat niet lukken vrees ik. Zorg ook dat je allemaal dezelfde ledjes haalt ivm kleurverschil.
Heb namelijk 335 witte leds hier thuis liggen: en daar zitten toch 4 verschillende types tussen, ondanks dat ze uit hetzelfde "bakje" kwamen
en Lichtblauw is echt moeilijk te krijgen
Heb namelijk 335 witte leds hier thuis liggen: en daar zitten toch 4 verschillende types tussen, ondanks dat ze uit hetzelfde "bakje" kwamen
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Ik zou eerder wit en blauw combineren met oranje, dat is echt een ideale combinatie van kleuren.
Maar als je je (mooie) blauwe op het einde van je VU-meter steekt, zul je ze wel niet veel zien, (dat zou toch de bedoeling zijn als alles een beetje goed afgeregeld is).
Daarom zou ik wit-blauw-oranje nemen
Maar als je je (mooie) blauwe op het einde van je VU-meter steekt, zul je ze wel niet veel zien, (dat zou toch de bedoeling zijn als alles een beetje goed afgeregeld is).
Daarom zou ik wit-blauw-oranje nemen
Pagina: 1