Hoi allen,
Ik heb vorige week de Razer Blade 14 gekocht. Ik had hiervoor al een laptop die 4 USB A had, en deze heeft 2x A en 2x C, en kom ik tekort.
Daarnaast zou ik gewoon mijn hele desktop setup in een dock willen hebben, zodat ik alleen maar de voeding en een USB er in hoef te doen.
De Blade 14 heeft een AMD processor, dus helaas geen TB.
De poorten zijn als volgt:
1. Type-C (3.2 Gen 2 Charging - Display Port) x2
2. Type-A (3.2 Gen 2) x2
3. HDMI 2.1 (Up to 4K 120Hz
Op dit moment gebruik ik HDMI voor mijn monitor, echter is er een reele kans dat mijn volgende monitor 1 wordt die met Displayport moet worden aangesloten, omdat deze maar tot HDMI 2.0 gaat, maar wel 120HZ ondersteunt.
Laden via USB is niet haalbaar gezien deze laptop natuurlijk veel te veel energie pakt, dus dat is niet nodig.
Wat wil ik er op aansluiten:
-Toetsenbord 1 USB A
-Muis 1 USB A
-2,5 externe HDD (unpowered) 1 USB A
-3x HDD, 1x SSD (powered) 1 USB A
-Headset receiver 1 USB A
-Laadkabel voor headset 1 USB A
-Streamdeck 1 USB A
-1 60hz monitor met HDMI, tweede scherm misschien nog tijdelijk, maar niet heel belangrijk (en zou ook nog in de laptop zelf kunnen)
-1 120hz monitor 5120x1440 met mogelijk DP1.4
Dus 7x USB A, 1x HDMI en 1x DP.
Oh en ik weet eigenlijk niet eens hoe het met audio zit, zou het liefst ook nog een optische kabel willen laten lopen via de dock, maar zou ook natuurlijk kunnen via een USB soundkaart vermoed ik.
Ik heb vorige week de Razer Blade 14 gekocht. Ik had hiervoor al een laptop die 4 USB A had, en deze heeft 2x A en 2x C, en kom ik tekort.
Daarnaast zou ik gewoon mijn hele desktop setup in een dock willen hebben, zodat ik alleen maar de voeding en een USB er in hoef te doen.
De Blade 14 heeft een AMD processor, dus helaas geen TB.
De poorten zijn als volgt:
1. Type-C (3.2 Gen 2 Charging - Display Port) x2
2. Type-A (3.2 Gen 2) x2
3. HDMI 2.1 (Up to 4K 120Hz
Op dit moment gebruik ik HDMI voor mijn monitor, echter is er een reele kans dat mijn volgende monitor 1 wordt die met Displayport moet worden aangesloten, omdat deze maar tot HDMI 2.0 gaat, maar wel 120HZ ondersteunt.
Laden via USB is niet haalbaar gezien deze laptop natuurlijk veel te veel energie pakt, dus dat is niet nodig.
Wat wil ik er op aansluiten:
-Toetsenbord 1 USB A
-Muis 1 USB A
-2,5 externe HDD (unpowered) 1 USB A
-3x HDD, 1x SSD (powered) 1 USB A
-Headset receiver 1 USB A
-Laadkabel voor headset 1 USB A
-Streamdeck 1 USB A
-1 60hz monitor met HDMI, tweede scherm misschien nog tijdelijk, maar niet heel belangrijk (en zou ook nog in de laptop zelf kunnen)
-1 120hz monitor 5120x1440 met mogelijk DP1.4
Dus 7x USB A, 1x HDMI en 1x DP.
Oh en ik weet eigenlijk niet eens hoe het met audio zit, zou het liefst ook nog een optische kabel willen laten lopen via de dock, maar zou ook natuurlijk kunnen via een USB soundkaart vermoed ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 02-12-2021 13:03 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900