Ik heb in mijn nieuw bouwwoning een voorbereiding laten maken om een sanibroyeur toilet te plaatsen. Nu heeft de bouwer netjes een koud water aanvoer en afvoer gemaakt en de voorbereiding stroom met een WCD gemaakt echter blijkt dat deze niet is aangesloten op mijn groepenkast. Het is een loze leiding met een treksnoer van de meterkast naar de badkamer en moet ik dus zelf deze nog laten plaatsen.
Nu is mijn vraag: Het is toch niet nodig om alleen voor een toilet een nieuwe groep te plaatsen maar het is toch voldoende om hem aan een bestaande groep te koppelen? Ik moet een elektricien regelen want ik ga niet zelf rommelen als het om aansluitingen gaat aan de groepenkast maar dan is het wel handig om aan te kunnen geven wat hij precies moet gaan doen.
Ik lees er niets over en kan weinig tot niets vinden hierover. Het enige wat ik kan vinden is dat het stroom nodig heeft
Wie heeft/weet het verlossende antwoord :-)
Nu is mijn vraag: Het is toch niet nodig om alleen voor een toilet een nieuwe groep te plaatsen maar het is toch voldoende om hem aan een bestaande groep te koppelen? Ik moet een elektricien regelen want ik ga niet zelf rommelen als het om aansluitingen gaat aan de groepenkast maar dan is het wel handig om aan te kunnen geven wat hij precies moet gaan doen.
Ik lees er niets over en kan weinig tot niets vinden hierover. Het enige wat ik kan vinden is dat het stroom nodig heeft

Wie heeft/weet het verlossende antwoord :-)