Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Typisch geval dat allebeid de muizen een andere lijst voor en nadelen heeft.
Volgens mij kan je kopen wat je wilt, ze vallen toch niet tegen.
De logitech mouseman is IMHO ietsje beter.
Volgens mij kan je kopen wat je wilt, ze vallen toch niet tegen.
De logitech mouseman is IMHO ietsje beter.
Ze zijn allebei goed, het is alleen welke jou beter bevalt!
Ga eens naar de winkel en hou ze allebei eens beet...
Dan zie je snel genoeg welke beter is
Ga eens naar de winkel en hou ze allebei eens beet...
Dan zie je snel genoeg welke beter is
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Zoek een shop en muis met beide.
/me is erg happy met z'n Logitech Mouseman Wheel Optical.
Ik heb beide, en ik vind Microsoft iets beter reageren, met name in games natuurlijk.
Microsoft heeft als het goed is ook meeste scan per seconde.
Microsoft heeft als het goed is ook meeste scan per seconde.
Ja, je moet gewoon kijken welke je het fijnst in je hand vindt liggen. Het zijn allebei hele degelijke muizen.Op dinsdag 21 augustus 2001 17:22 schreef HlpDsK het volgende:
Zoek een shop en muis met beide.
Ik heb zelf de Logitech Optical Wheelmouse, en daar ben ik zeer tevreden over.
Alleen als ik Day of Defeat speel en het echt een kwestie is van pixels om raak te schieten, is het moeilijk. Of de Microsoft muis daar geen last van heeft, weet ik echter niet.
ik heb toen ik bij ome bill op bezoek was in Redmond mezelf maar een ms optical cadeau gedaan in de company store.....:-) voor 25 dollar een jaar geleden best wel een koopje en bevalt prima!
Hmja in [topic=209393] word het ook al gezegt; 't is maar de muis die 't lekkerst vind. Ikzelf heb een Logitech MouseMan Wheel Optical en ik vind hem heeerlijk. Ik zou voor geen goud200 gulden willen ruilen met een Microsoft IntelliEye Explorer (ziet er een beetje uit als de MouseMan, achjah, microsoft *zucht*).
ik heb die ms
heb alleen probleem als ik cs speel dan slaat ie veel stukjes over als je beweegt.
als ik jouw was neem die log
die vind ik veel beter wel 100 malen
heb alleen probleem als ik cs speel dan slaat ie veel stukjes over als je beweegt.
als ik jouw was neem die log
die vind ik veel beter wel 100 malen
M$ Wheelmouse optical USB and PS/2 compatible. f65 en das de helft van zo een dom explorer ding.
Lekker symmetrisch dus ik kan ook links muiszen als ik dat wil.
Lekker symmetrisch dus ik kan ook links muiszen als ik dat wil.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Zowiezo is elke bal muis beter om te gamen. Logitech en MS is kwestie van geloof .. software van MS is beter. kijk is naar de intellie optical kleine broertje van explorer 5 knops.. Of anders mouseman .. alleen als je rechts bent
Maar ik heb net 6 muizen getest waar onder een razerboomslang 2000.. ik vond toch de oem logitech mouseman het lekkerst, nothing like a bal in your hand
de M$ intellieye explorer is tegenwoordig 33% sneller (tenminste die kreeg ik toen ik de muis vorige week besteld had bij informatique) dus 2000/sec...Op dinsdag 21 augustus 2001 17:38 schreef HlpDsK het volgende:
Beide 1500/sec geloof ik.
Dus dan kan je wel een boomreptiel2000 kopen maar je bent duurder uit en je hebt een balmuis.
- Ruud
neolec met oplaad station voor 100 piek bij getronics werkt perfect.
peter
peter
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Ik heb dus een gewone standaard Logitech Optical Wheel Mouse (zo'n blauwe)... Er zit wel een staartje aan maar dat boeit mij verder niet zo heel erg veel... Dit is echt de beste Logitech muis die ik ooit in me handen heb gehad... Zo licht en stijlvol... En ook een voordeel is dat ik deze muis nooit schoon hoef te maken... Dat vond ik namelijk altijd een klote werk...
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ik heb zelf ook de Log Optical Wheel mouse. Heerlijk.Op woensdag 22 augustus 2001 10:06 schreef Tordek het volgende:
Ik heb dus een gewone standaard Logitech Optical Wheel Mouse (zo'n blauwe)... Er zit wel een staartje aan maar dat boeit mij verder niet zo heel erg veel... Dit is echt de beste Logitech muis die ik ooit in me handen heb gehad... Zo licht en stijlvol... En ook een voordeel is dat ik deze muis nooit schoon hoef te maken... Dat vond ik namelijk altijd een klote werk...
Ook heb ik laatst de optische draadloze muis van Logitech bij een oom geinstalleerd. Die viel mij toch wel iets tegen. Haperde iets te vaak onder Win 2k.
Hoe zit het met die optische ifeel mouse van logitech, heeft iemand daar ervaring mee?
Is zo'n ergonomische (mouseman optical) niet te moeilijk om te gamen omwille van zijn hoogte? (ut)
Thx
Is zo'n ergonomische (mouseman optical) niet te moeilijk om te gamen omwille van zijn hoogte? (ut)
Thx
Mijn Trust Ami Mouse Optical bevalt mij prima!
Ik zou graag willen weten of die ergonomische (zoals mouseman optical van logitech) goed zijn voor FPS zoals UT, Q3,... ?
thx
ps; of schaf ik beter de wheelmouse optical aan?
thx
ps; of schaf ik beter de wheelmouse optical aan?
het zal wel niet zoveel uitmaken maar het blijft zo dat de muis van logitech er veel leuker uitziet
Dus ik zou het wel weten!
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Je moet sowieso voor een MS of Logitech gaan. Ik heb zelf de optical cordless van Logitech en een vriend van mij heeft de "gewone cordless" en ik moet zeggen dat de grip van de cordless stukken fijner in de hand ligt dan de optical. Snap ook niet goed waarom Logitech dat gedaan heeft. Maar om te gamen is dit een perfecte muis. Hij vreet wel batterijen met gamen (vernieuwen ca. na 1œ maand).
Verwijderd
Ik heb de logitech i-feel optische muis (niet draadloos en dat moet ook niet) en dat is een prima muis.
Ik heb zelf de Razer Boomslang 200 en ik moet zeggen dat het een geweldige muis is!
Hij is weliswaar prijzig maar is zeker zn geld waard!
Hij is weliswaar prijzig maar is zeker zn geld waard!
This message was sent from a galaxy far, far away.
Pagina: 1