Toon posts:

Google Nest Deurbel notificaties sturen naar Home Mini?

Pagina: 1
Acties:

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 12:56
Hoi,
Ik heb momenteel de Google Nest Camera Batterij en Google Nest Doorbell Batterij. Die zijn beide redelijk nieuw, dus kan er weinig over vinden.

Het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat er ook notificaties die je per push melding krijgt, ook doorgestuurd worden naar de Google Home Mini?

Voornamelijk de deurbel lijkt me handig:
Als iemand aanbelt, dat de Google Home Mini’s die ik in huis heb ook een melding geven.
Een verandering van een lamp in kleur zou een Nice to have zijn.

Ik kan het nergens vinden - als is de UI natuurlijk typisch Google en naar mijn mening is dat niet de meest overzichtelijke.

Ik heb het abonnement, dus verwacht wel dat dat ergens in te stellen valt.

Weet iemand mij te vertellen waar dit is in te stellen?

x

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 16:02
Als ze in hetzelfde huis in je google home app zitten zou deze al automatisch over moeten gaan op je speakers.
Anders onder de deurbel bij meldingen kun je aangeven dat deze ook op de speakers een notificatie mogen geven als de deurbel gaat.

PSN: McMillan0984

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 12:56
@Clavat

Het gekke is, is dat die geen van de 2 Home Mini's pakt als speaker voor notificatie van de deurbel.

Waar zou die optie dan moeten staan bij Meldingen van de Deurbel?

x

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet Bezoekersmeldingen inschakelen

Be Stronger Than Your Excuses

• foxkuil
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 14:33
Even een aanvullende vraag,

Het gaat om een nieuwe Google deurbel met batterij

is het mogelijk om de volume in te stellen, wanneer de bel afgaat, nu krijg ik een korte notificatie en de tekst er staat iemand aan de deur, maar ik zou deze graag wat harder krijgen....

Je zou zeggen, zet dan de Hub of de Mini (heb beide, 1 in de woonkamer en 1 op de werkkamer) wat harder, maar dat is lastig als je deze ook als radio gebruikt.
Volgens mij is het ook niet mogelijk om een extra chime te koppelen... ik lees er niets over. :|

"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nancyw91
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21-05 19:10
Hoi!
Ik zit met hetzelfde probleem.
Heb je inmiddels dit al opgelost?
Gr Nancy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxkuil
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 14:33
Nancyw91 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:10:
Hoi!
Ik zit met hetzelfde probleem.
Heb je inmiddels dit al opgelost?
Gr Nancy
Yep, heb een tweede Nest Mini gekocht en die in de kelder gehangen. Microfoon uit en volume op 80%.
Via Google Support erachter gekomen dat er verder geen andere opties zijn.

"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee