Hoi iedereen
Simracen brengt meer mee dan enkel een scherm en een autootje daarop.
Immersie en realisme komt daar ook bij.
Daarom ben ik van plan om een dedicated dashboardje te maken gestuurd door SIMHUB.
En een 'namaak' maar wel werkende Racelogic met eventueel een andere type paneel of scherm.
Simhub raadt VOCORE schermen aan, omwille van de prijs en de single usb aansluiting.
Nextion stond eigenlijk bovenaan mijn lijst, vooraan door de montage voorziening en arduino.
Vocore komt echter uit China en dat baart me wel wat zorgen naar verzending, extra kosten en betrouwbaarheid naar 'aankomen van de goederen'.
Mensen die hier ervaring mee hebben (verzenden - monteren in behuizing)?
Eventueel iemand 'spare' (gewoon ongebruikt) scherm voorradig.
Tips en tricks, do's en dont's zijn welkom.
Momenteel gebruik ik mijn gsm en een ouder gsm toestel voor deze functies maar ik zou het liever wat properder willen maken.
Ik rij momenteel met een CSL elite maar deze zal spoedig vervangen worden door een CSL DD.
Software is SimHub.
Ik bezit geen 3d printer maar een collega dat dat wel fixen voor mij.
Hier moet ik wel eens verder naar zoeken wat enclosures enzo zijn meestal vrij ruw als ze van de printer komen.
Mogelijk moet ik die dan nadien na behandelen, maar daar ben ik nog niet bekend mee.
Ik heb nog geen bestelling geplaatst bij VOCORE, tot ik meer info heb.
Vocore wel gecontacteerd met vragen rond de verzending en kosten.
...
Simracen brengt meer mee dan enkel een scherm en een autootje daarop.
Immersie en realisme komt daar ook bij.
Daarom ben ik van plan om een dedicated dashboardje te maken gestuurd door SIMHUB.
En een 'namaak' maar wel werkende Racelogic met eventueel een andere type paneel of scherm.
Simhub raadt VOCORE schermen aan, omwille van de prijs en de single usb aansluiting.
Nextion stond eigenlijk bovenaan mijn lijst, vooraan door de montage voorziening en arduino.
Vocore komt echter uit China en dat baart me wel wat zorgen naar verzending, extra kosten en betrouwbaarheid naar 'aankomen van de goederen'.
Mensen die hier ervaring mee hebben (verzenden - monteren in behuizing)?
Eventueel iemand 'spare' (gewoon ongebruikt) scherm voorradig.
Tips en tricks, do's en dont's zijn welkom.
Momenteel gebruik ik mijn gsm en een ouder gsm toestel voor deze functies maar ik zou het liever wat properder willen maken.
Ik rij momenteel met een CSL elite maar deze zal spoedig vervangen worden door een CSL DD.
Software is SimHub.
Ik bezit geen 3d printer maar een collega dat dat wel fixen voor mij.
Hier moet ik wel eens verder naar zoeken wat enclosures enzo zijn meestal vrij ruw als ze van de printer komen.
Mogelijk moet ik die dan nadien na behandelen, maar daar ben ik nog niet bekend mee.
Ik heb nog geen bestelling geplaatst bij VOCORE, tot ik meer info heb.
Vocore wel gecontacteerd met vragen rond de verzending en kosten.
...