Ik zoek een?
Koeling voor mijn GamePC waarvan ik de rest van de onderdelen al besteld heb
Wat is je budget?
Volgens mij zijn er koelers rond de 100 euro maar het mag ook wel wat meer zijn, het belangrijkste is dat hij tijdens licht gebruik niet te veel lawaai maakt. Als ik aan het gamen ben mag hij wel iets hoorbaar zijn indien dit echt een stuk beter is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder de tabel van mijn huidige, al bestelde onderdelen. Ik ben van plan de PC vooral voor gamen en 3d modeleren (360 fusion) te gaan gebruiken. Ik heb op dit moment ook een GTX 970 er in zitten en ben van plan om deze te upgraden als de prijzen iets beter worden.
Ik was eerst van plan om de be quiet Dark Rock pro te nemen, echter is hier de mounting bracket voor de LGA 1700 niet beschikbaar en interfereert dit met mijn RAM slots. Ik vroeg me af of iemand nog tips voor mij heeft wat goede koeling betreft, het liefst heb ik een air based systeem maar als een waterkoeling systeem beter is vind ik dat ook geen probleem.
Koeling voor mijn GamePC waarvan ik de rest van de onderdelen al besteld heb
Wat is je budget?
Volgens mij zijn er koelers rond de 100 euro maar het mag ook wel wat meer zijn, het belangrijkste is dat hij tijdens licht gebruik niet te veel lawaai maakt. Als ik aan het gamen ben mag hij wel iets hoorbaar zijn indien dit echt een stuk beter is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder de tabel van mijn huidige, al bestelde onderdelen. Ik ben van plan de PC vooral voor gamen en 3d modeleren (360 fusion) te gaan gebruiken. Ik heb op dit moment ook een GTX 970 er in zitten en ben van plan om deze te upgraden als de prijzen iets beter worden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 325,90 | € 325,90 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-P WIFI D4 | € 276,- | € 276,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 63,- | € 126,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion Gold 750W | € 99,40 | € 99,40 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 83,90 | € 83,90 |
| Totaal | € 992,09 | |||
Ik was eerst van plan om de be quiet Dark Rock pro te nemen, echter is hier de mounting bracket voor de LGA 1700 niet beschikbaar en interfereert dit met mijn RAM slots. Ik vroeg me af of iemand nog tips voor mij heeft wat goede koeling betreft, het liefst heb ik een air based systeem maar als een waterkoeling systeem beter is vind ik dat ook geen probleem.