Levertijden overkappingen / pergola's / doeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-07 22:55
Hi allemaal,

ik zou graag met andere ervaringen willen delen over levertijden van overkappingen / pergola's / doeken op dit moment.

Wij zelf hebben een Brustor B128 in de bestelling staan met een dickson doek. Deze is besteld vorig jaar juni en na 5x vertraagd te zijn is de verwachting nu dat deze geplaatst kan worden in januari 2022.

Ik vind deze vertraging wel heel erg extreem maar misschien zijn er meer mensen op dit moment met dezelfde problemen rondom overkappingen?

En hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vragen/eisen jullie korting? Of leggen jullie je erbij neer?
Ik zit zelf heel erg in een tweestrijd :o .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:06
Je bent er van op de hoogte dat er nogal wat problemen zijn in de supply chain, grondstoffen en vervoer? Je kan altijd vragen om korting, maar je mag allang blij zijn als je niet bij hoeft te betalen

[ Voor 31% gewijzigd door 418O2 op 01-12-2021 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-07 22:55
418O2 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:17:
Je bent er van op de hoogte dat er nogal wat problemen zijn in de supply chain, grondstoffen en vervoer? Je kan altijd vragen om korting, maar je mag allang blij zijn als je niet bij hoeft te betalen
Ik hoor wel wat om mij heen met problemen, daarom ook mijn post hier of er meer mensen zijn met het probleem.

Maar uit jou reactie begrijp ik dus dat er nog steeds veel problemen zijn met supply chain, grondstoffen en vervoer? Of lees ik het verkeerd :P

Ben ik ook blij mee hoor! Daarom ook een tweestrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vragen/eisen jullie korting?
Korting op wat? Je bent toch een overeenkomst aangegaan? Met een A4'tje of 3 aan kleine letters?

Ik gok dus zomaar dat het je vrij staat, op basis van die kleine letters, om inderdaad in gesprek te gaan met de andere partij en de overeenkomst te herzien / ontbinden / etc?

Overigens, en ik snap dat het voor jou heeeeel belangrijk is om een overkapping te hebben maar kijk eens rond op Tweakers en andere sites? Van auto's tot smartphones tot stucwerk tot humanitaire hulp; er lijken wel wat uitdagingen te zitten in de globale economie sinds, pak 'm beet, Wuhan 2019.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:06
KRC schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:08:
[...]

Ik hoor wel wat om mij heen met problemen, daarom ook mijn post hier of er meer mensen zijn met het probleem.

Maar uit jou reactie begrijp ik dus dat er nog steeds veel problemen zijn met supply chain, grondstoffen en vervoer? Of lees ik het verkeerd :P

Ben ik ook blij mee hoor! Daarom ook een tweestrijd.
Op zo'n beetje elk vlak zijn er wel problemen (chips, bouwmaterialen, grondstoffen, fietsonderdelen etc etc). En als het wel beschikbaar is, is het veel duurder. En vervoer van zeecontainers is "door het dak" gegaan.

Dusja, je zou kunnen vragen of ze iets van compensatie willen bieden, maar ze kunnen hier in elk geval niet veel aan doen (waarschijnlijk)