Laptop BBG > 700 Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Mist er een categorie voor Windows laptops die duurder zijn dan 700 Euro ? Gaming / Video editing ?

reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:04

deepvreezo

Redacteur
Klopt, die hebben we dit keer niet. Zoals ik al onder het artikel had gereageerd: de Laptop BBG is geen totaaloverzicht van de hele markt. We maken hem standaard met drie categorieën waarvan de budget en <700 euro categorie eigenlijk iedere keer voorkomen omdat ze voor meer mensen relevant zijn. Daar hebben we dit keer dan MacBooks aan toegevoegd als derde hoofdstuk, vanwege de ontwikkelingen de afgelopen maand leek dat nu een mooi moment. Een volgende keer komen duurdere Windows laptops natuurlijk wel weer terug (en MacBooks dan weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjanssen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-08 18:27
Ik vind het prima als de Macs een eigen hoofdstuk krijgen (dan kan ik ze in één keer skippen), maar het ontbreken van de rest boven € 700 is echt een gemis. Ik denk dat zeker voor de doelgroep van Tweakers de prijsklasse € 700 - ca. € 1000 het meest interessant is. De budgets < € 500 misschien omdat tweakers die aan anderen aanraden, maar niet voor onszelf. Voor mij heeft het artikel helaas nauwelijks waarde zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jjanssen schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:27:
Voor mij heeft het artikel helaas nauwelijks waarde zo.
En daar zit 'm nou net de moeilijkheid van een platform zoals Tweakers (of welke dan ook). Het is simpelweg niet mogelijk om 100% van de tijd 100% van de gebruikers tevreden te stellen.

Ik lees nooit BBG's. Simpelweg omdat ik geen Windowsmachines hoef, ik ben een Mac-gebruiker en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Door dit topic ga ik wel even de BBG lezen om te kijken wat er over de MacBooks is geschreven. Niet dat ik het geld heb om zo'n nieuwe machine te kopen maar toch...