Op Outlook heb je ook de mogelijkheid om je eigen agenda bij te houden, maar ook om bijvoorbeeld de agenda van collega's te zien. Nu openen bepaalde agenda's niet meer als ik daar op klik. Van bepaalde mensen kan ik dus de agenda zien, maar niet meer van iedereen. Als ik de persoon verwijder en opnieuw tussen de agenda's zet werkt het wel, maar dat gaat moeilijk om dat bij honderden mensen te doen. Weet iemand soms een oplossing?
Vraag
Alle reacties
Wat bedoel je met 'openen niet meer'? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Normaal gezien verschijnt de agenda rechts als je er op klikt. Er gaat dan ook een vinkje aan. Nu doet het niks meer en verschijnt er ook geen vinkje in het vierkantje als je die agenda selecteert.g0tanks schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:08:
Wat bedoel je met 'openen niet meer'? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Je zegt 'op Outlook'. Bedoel je dan de webversie? Dan zou ik beginnen met een harde refresh (vaak ctrl-F5) en dan kijken naar te actieve adblockers enerzijds, en een andere browser proberen anderzijds. [edit: of het is bijv. een Vlaamse term]
Als de Windows versie: begin met checken of er updates zijn. Dan zou ik het probleem melden bij de beheerder van de server, misschien dat er iets aan die kant is te zien.
Als de Windows versie: begin met checken of er updates zijn. Dan zou ik het probleem melden bij de beheerder van de server, misschien dat er iets aan die kant is te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2021 14:15 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)