Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pc voor GTA 5

Pagina: 1
Acties:

• Cristiano93
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-02-2024
Nog een pogong: ik wil dus een pc waarop ik GTA 5 roleplay kan spelen. Hieebij mn antwoord op de vragen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik Wil het gaan gebruiken om GTA 5 erop te kunnen spelen en evt fifa 22.
Veder geen specifieke software oid. Geen videobewerkingen.

[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe goedkoper hoe beter, als het maar het spel aan kan. Ik begreep uit t vorige topic dat 300 niet genoeg was. Dus dan wil ik graag horen, wat de prijs ong zal zijn voor mijn wensen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Muis, toetsenbord en monitor heb ik.]

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik heb niks extra.nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta open voor alle merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nee., geen specifieke voorkeuren.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet specifiek, maar hoe beter de prestaties, des te fijner natuurlijk.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Vooral dus idd het beste waar voor mn geld. Systeem mag ook 2e hands zijn, mits betrouwbaar.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Heb je zelf al een lijstje gemaakt?

voor 300 kan je beter 2e hands zoeken bouw je namelijk helemaal niks voor, alleen een beetje goede videokaart in deze tijd kost je al 150 euro (2e hands)

[ Voor 14% gewijzigd door milotic op 01-12-2021 11:47 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Stuur me een berichtje als je een opzetje hebt samengesteld, dan gaat je topic weer open.

Succes!

• Cristiano93
Beste vrienden,

Ik heb dus deze pc gevonden, om gta 5 online roleplay te spelen en evt fifa 22.

https://www.remarkt.nl/hp...uters%2FHP&utm_content=HP

En dit zijn de eisen om gta 5 goed in full hd te kunnen draaien dus

nieuws: Rockstar noemt systeemeisen voor 4k-weergave GTA V

Met 20 gb werkgeheugen en een gtx 1050 zou je toch in staat moeten zijn het spel in full hd te kunnen spelen?

Zit ik hiermee goed of heb ik iets over het hoofd gezien?

• Cristiano93
Videokaart zou dan gtx 1050 ti 4 gb worden btw

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:07
Aan een 9 jaar oud systeem zou ik niet bijna €300 uitgeven. Dan is V&A aangeboden: I7 4770k RX 460 Game/ Video Editing PC een veel betere koop. Ook oud maar een veel betere cpu en geen SFF dus weinig beperkingen.

• Cristiano93
Ahh hier heb ik wat aan tnx. Dus jij zegt dat ik beter voor dat systeem kan gaan dan mijn selectie?
Probleem is wel dat gast wss geen enkele garantie biedt...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat voor monitor heb je? Als die namelijk ook uit de categorie "budget" is, is er ook een kans dat je niet de aansluitingen hebt zoals DVI-D of HDMI1.4 of hoger.

Daarnaast, als je die PC van Remarkt aanklikt en daar een 1050Ti in zet (uit het lijstje van ze) wordt de PC meteen al 522 Euro incl btw.

Echter, er zit een 3TB disk in; ongetwijfeld "snel zat" maar je mist het gemak van een (goede) SSD en die is ook meerprijs bij die tent.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cristiano93
Ik hoef echt niet t snelste van de snelste oid.
Ik wilde het eigenlijk gewoon op mijn slaapkamer tv spelen. Mbv een standaard hdmi.

https://www.mediamarkt.nl...Au6VEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

• Cristiano93
Heeft iemand nog een betere suggestie voor een pc voor rond de 500?
Mn wensen zijn dus hierboven genoemd en de pc die ik zelf voor ogen heb, heb ik ook genoemd. Als iemand iets beters weeet, hoor ik t graag.

• Pawnhamster
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-09 19:56
De 1050 ti lijkt wel stukken beter dan de rx 460

Mogelijk is dit nog een optie: https://tweakers.net/aanb...b-ram-240gb-nvme-ssd.html
de rx 570 is weer een stuk beter dan de 1050 ti en met deze pc weet je iig zeker wat je hebt, bij de hp pro heb je oude meuk en geen idee waar de onderdelen vandaan komen.

let wel dat er maar een 250gb ssd in zit maar dat valt nog uit te breiden/vervangen
voor €41 heb je er bv een 500gb m2 ssd bij https://tweakers.net/pric...ny-xlr8-cs3030-500gb.html

[ Voor 17% gewijzigd door Pawnhamster op 13-12-2021 02:53 ]

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 15:37
Cristiano93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:18:
Heeft iemand nog een betere suggestie voor een pc voor rond de 500?
Mn wensen zijn dus hierboven genoemd en de pc die ik zelf voor ogen heb, heb ik ook genoemd. Als iemand iets beters weeet, hoor ik t graag.
Eerlijk gezegd zou ik (met de huidige GPU prijzen) en dit budget lekker voor een nieuwe Xbox series X of Playstation 5 gaan. Draait die games vloeiend (plus de laatste games). Toetsenbordje en muis eraan en je merkt het verschil niet.

• Cristiano93
Sterker nog: ik wilde een ps controller koppelen aan het systeem. Tis alleen dat ik heel graag die gta role play gameplay wil spelen. En dat kan Blijkbaar alleen op pc.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
*knip* V&A spam. Aanbieden van producten via het forum is niet toegestaan. Dat hoort via de V&A, jou niet onbekend ;)

[ Voor 167% gewijzigd door br00ky op 13-12-2021 16:38 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Cristiano93 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:16:
...En dat kan Blijkbaar alleen op pc.
Ik denk dat je dan toch eens Youtube moet bekijken??

YouTube: Hoe join jij onze gta roleplay (PS4 / PS5)
YouTube: HOW TO GET FiveM ON PS4 & XBOX | GTA 5 ROLEPLAY

Maar, en wederom meedenkend: wat is nou je exacte budget? Tot nog toe schommelt het ergens tussen 300 en 500 Euro. En het moet aangesloten op een 4K-scherm die maximaal 50Hz kan. Ergo, 1080p50 zou een mooie oplossing zijn.

Geen idee of het op dit moment dus mogelijk is om met een console te spelen maar als dat wel zo is, dan is een PS4 of een Series S je beste keuze.

Kan/wil een console niet, dan zou ik (helaas) je toch moeten doorverwijzen naar tweedehands apparatuur en wat reviews/benchmarks om voor jouw budget een aardig systeem te kunnen kopen.

[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2021 16:43 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cristiano93
Ik denk dat ik wel tot max 600 kan gaan. Mede omdat een ps5 ook zoveel zou kosten.

Ik d8 dat roleplay alleen op pc mogelijk was. Met een nederlandse community. En echt nederlandse plloitiewagen etc.
En ik heb idd een 4k tv.
Pagina: 1