Zijn Jetway mobo's een beetje goed en geschikt voor een amd thunderbird en kan je ze er goed mee overklokken ... ?
Ik heb alleen ervaring met een Jetway Super Socket 7 moederbord. Is niks mis mee, nota bene nog een SiS chipset ook!
Ik heb nog een Socket A plank liggen van Jetway. Ik gebruik hem niet omdat ik nu een Asus A7V133 heb, deze heb ik gekocht omdat me Jetway niet over te klokken was en omdat het toch net iets beter is. Maar Jetway is goed, maar niet super goed.Op dinsdag 21 augustus 2001 16:55 schreef korn het volgende:
Thanx ... maar ik zoek eigenlijk iemand die ervaring heeft met een socket a mobo daarvan ... .
Nog iets weten?
Op school hebben we Socket 370 bordjes van Jetway, die dingen geven allemaal erg veel problemen met de IDE, af en toe herkennen ze de HD's niet
geef liever wat meer uit en koop een goed moederbordOp dinsdag 21 augustus 2001 16:47 schreef korn het volgende:
Zijn Jetway mobo's een beetje goed en geschikt voor een amd thunderbird en kan je ze er goed mee overklokken ... ?
heb je veel meer plezier van
nooit meer jetway hier
Verwijderd
Ik heb ook een jetway als server met 700 mhz processor en dat ding is alleen goed voor het verneuken van je systeem.
mijn ervaring met het oc-en van een Jetway is dat je de fsb kan veranderen met grote stappen, dus: 100,133,140,150 dat is wel minder, maar wat ook al net gezegd is: Jetway is goed maar niet super goed..
mm, probeer IDE drivers eens te installeren, heb ik nooit last van gehad, of zijn het WD schijfjes ?Op dinsdag 21 augustus 2001 18:28 schreef Dualdude het volgende:
Op school hebben we Socket 370 bordjes van Jetway, die dingen geven allemaal erg veel problemen met de IDE, af en toe herkennen ze de HD's niet
Jetway is idd wel goed, niet supergoed.
Tux rulez man !
Nee neem dan een QDI -> heb ik ingeruild voor datOp dinsdag 21 augustus 2001 23:36 schreef korn het volgende:
Dus als ik ene laag budget heb ... nemen die hap of niet ?
Maar wat kost een msi K7T Turbo nou nog? 320,- (inclusief verzend kosten) ofzo? -> Kun je beter ff doorsparen en dan jezelf meteen een hoop ellende besparen
Jetway =
Leg een paar tientjes bij en neem een MSI of zo, bespaart je zeer veel gezeur en je koopt tevens recente en goede BIOS updates erbij.
Leg een paar tientjes bij en neem een MSI of zo, bespaart je zeer veel gezeur en je koopt tevens recente en goede BIOS updates erbij.
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
jetway is ruck ik heb mijn helesys opgeblazen omdat dat pokkeding dead on arrival was met een kortsluiting van hier tot in tjernobiel. koste me 1200,- aan defecte kaarten en dimms
Jetway maakt standaard mobo's geen extra functies en overclockmogelijkheden, ik heb ook nog 1 op 2e pc, werkt prima, maarja die 1 ghz proc kan wel sneller.
Pagina: 1