Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kerstgedachte 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

• Amstelftw
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Iemand heeft een Homey, EN een kat. Nu gooit die kat de Homey om en die is kapot. Nu leek het mij zo leuk om met z'n allen een klein beetje te sponsoren voor een nieuwe Homey voor deze pechvogel. Dus ik dacht als we allemaal 1 euro overmaken dan kan hij een nieuwe Homey kopen. Ik ben [iets gestart[/url] en hoop dat we het voor elkaar kunnen krijgen dat hij zo min mogelijk schade heeft zometeen. Hoe leuk zou het zijn dat hij zometeen een nieuwe Homey kan kopen en de kat kan vergeven?
Mocht dit topic niet wenselijk zijn hier dan hoor ik dat graag.
Dit slachtoffer is voor mij totaal vreemd. En daarom lijkt het mij zo leuk.
Wie doet er mee?

[ Voor 16% gewijzigd door teacher op 30-11-2021 20:53 . Reden: Knip ]

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik niet...

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:09
Inboedelverzekering?

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Inboedelverzekering en dan:

https://www.robbshop.nl/ophangbeugel-homey-v3
https://www.kitcentrum.nl/

Of de kat de deur uit (:

---

Ik heb zelf niet eens een Homey, dus weet niet waarom ik iemand anders z'n Homey zou gaan sponsoren?

"Random acts of kindness" zijn leuk, maar meestal gaat het niet om een 'luxeproduct', vaak juist om een daad of een gebaar richting iemand die het echt nodig heeft.

Maar wellicht ben ik (en aan de reacties hierboven te zien) daar te nuchter voor.

• Amstelftw
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Het is maar 1 euro! En daar maak je iemand heel blij mee! Gewoon een keer iets voor iemand anders doen.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

400 euro voor een wildvreemde die gewoon niet goed op z'n spullen let.. nee dankje?

Ik zou best willen aanbieden om de hierboven gelinkte Homey mount voor zo iemand te printen. Buiten dat 400 euro belachelijk is en het volledig z'n eigen schuld is vind ik geld geven aan iemand op het internet een erg slecht idee, helemaal als het gaat om een luxeproduct waar ze makkelijk zonder kunnen of dat ze kunnen vervangen door een goedkoper alternatief.

Edit: Nog eens gekeken naar die post, dat ding is niet eens stuk? Hij doet 't gewoon nog, alleen schade aan het uiterlijk..

[ Voor 26% gewijzigd door Oon op 30-11-2021 20:44 ]

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Sorry ik heb geen kleingeld bij me.

Verwijderd

Ik maak wel wat over aan amnesty international, beetje iemands kapotte Homey sponsoren is wel heel erg first world problem.

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 13:23

Minkie

Groazers Unite.

Het moet toch niet gekker worden :')

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Goedbedoeld, maar niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door teacher op 30-11-2021 20:53 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.