Ik heb anderhalve week geleden een CTX VL700 17" monitor bij PC Vergelijk besteld. Ik kwam op hun site via tweakers.net. De monitor zou binnen 3 dagen geleverd worden. Ik vroeg in een mailtje of ze mij konden vertellen welke dag precies zodat ik geld in huis kon halen op tijd en zorgen dat er iemand was om de deur open te doen. Woensdag zou de monitor geleverd worden, maar deze was tot mijn ergenis niet geleverd. Ik checkte mijn mailbox en daar vond ik een mailtje van PC Vergelijk met daarin de mededeling dat ik dan maar tot donderdag moest wachten. Maar donderdag nog steeds geen monitor dus weer een mailtje gestuurd en nu werd het vrijdag of anders dan maandag en het zou door UPS geleverd worden ipv door hun zelf. Maar NOG STEEDS geen monitor!!! Lamers daar bij dat PC Vergelijk! Wat ik me afvraag is of ik nu niet geld kan afdingen omdat hun de koopovereenkomst op 2 punten hebben geschonden, namelijk niet leveren binnen de door hun gestelde tijd en het willen laten bezorgen door een ander bedrijf dan PC Vergelijk, namelijk UPS. Of is die hele koopovereenkomst wel geldig???
Hey bedankt! Ik ga een klacht indienen bij webtrader over PC Vergelijk en ik ga PC Vergelijk er op wijzen dat ze hun overeenkomst niet nakomen.
Het bovenstaande heb ik inmiddels gedaan en ik heb eindelijk mijn monitor vandaag binnen gehad. De verzendkosten hoefde ik niet te betalen en er ging 25 gulden van de prijs van de monitor af... dus 75 gulden korting gehad. Toch netjes van PC Vergelijk. Ik ben erg tevreden overigens over de monitor, tot nu toe dan... De tijd zal leren of mijn mening zich niet aanpast.
Verwijderd
Ik d8 dat er in de kleine lettertjes stond dat ze hem inderdaad in 3 dagen leveren als ie op voorraad is dus alles onder voorbehoud. Als ze willen kunnen ze er 3 weken over doen..
Maar toch ook relaxed dat ze er nog geld afgepeutert hebben! Volgende keer moet je ze superkwaad bellen en toe schelden dat je een 19" (VL950 pro) besteld had! Niet geschoten is altijd mis!
Maar toch ook relaxed dat ze er nog geld afgepeutert hebben! Volgende keer moet je ze superkwaad bellen en toe schelden dat je een 19" (VL950 pro) besteld had! Niet geschoten is altijd mis!
Pagina: 1