Outlook agenda full screen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikfaber
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-04 09:39
Mijn vraag,

Ik zoek een manier op mijn outlook agenda full screen op een groot scherm te laten draaien. Hiervoor wil ik een nuc pc-tje gebruiken. De pc moet direct full screen mijn outlook agenda openen waarbij in 1 oogopslag alle afspraken van de dag, of week, of maand ( keuze moet ik nog maken ) zichtbaar zijn zonder hierbij de muis te moeten gebruiken. Ook moet de agenda automatisch verversen bij het aanmaken van een nieuwe afspraak van een ander device en moet hij automatisch doorlopen naar de volgende dag. Het hoeft niet beslist freeware te zijn, maar heeft wel de voorkeur.
Ik heb zelf al heel wat af gegoogeld, heb ootd al gprobeerd, maar dat is het ook niet, deze loopt niet door naar de volgende dag. Heeft iemand een idee wat ik nodig heb om dit te realiseren ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:18

g0tanks

Moderator CSA
Is het een idee om in een browser fullscreen de webversie van Outlook Calendar te tonen en de pagina regelmatig automatisch te verversen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
In Web view inderdaad en dan per URL openen.

Gebruik URL (onderstaand voorbeeld is Exchange Online) en zet daarna browser in Kiosk mode (F11)

https://outlook.office.com/calendar/view/day

Of wellicht een mooi "bord" maken en die per URL aanroepen:

https://afrait.com/blog/o...dar-board-view-explained/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikfaber
Mooie optie, maar het gaat niet om een @outlook mail adres, maar een eigen mail adres welke in het programma outlook staat ( officepakket op computer ), en daarmee kan ik niet inloggen op outlook.office.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 22:05

pistole

Frutter

erikfaber schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:07:
Mooie optie, maar het gaat niet om een @outlook mail adres, maar een eigen mail adres welke in het programma outlook staat ( officepakket op computer ), en daarmee kan ik niet inloggen op outlook.office.com
Heeft de mailhost niet een eigen alternatieve web versie mail programma?

Alternatief: op https://www.slipstick.com...ks-command-line-switches/ lees ik deze:

Or open a new Outlook window to a specific folder:
outlook /select outlook:calendar

Denk dat Outlook geen echte fullscreen optie heeft - alleen gemaximaliseerd.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen muis. Hoe beheer je de agenda? Als je dat op een andere PC doet, is er 'dus' een manier waarop de agenda wordt gedeeld. Dan is er inderdaad vast ook een webinterface en die wil je dan gebruiken.

Als de agenda nu puur op die NUC staat als standalone: is eenmalig de huidige agenda exporteren naar een (gratis) webversie geen optie?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

erikfaber schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:15:
Ook moet de agenda automatisch verversen bij het aanmaken van een nieuwe afspraak van een ander device en moet hij automatisch doorlopen naar de volgende dag.
Wat bedoel je overigens met die twee zaken?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikfaber
F_J_K schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:22:
[...]

Wat bedoel je overigens met die twee zaken?
Dat hij nieuwe afspraken synchroniseerd en dat hij niet op een dag blijft staan, dus dat je m niet elke dag of week een dag of week verder moet zetten handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Synchroniseert - ah dan is er dus een servercomponent? Overweeg die webversie, ipv. de Windowsversie. Al kan je een heel eind komen met de Windowsversie van Outlook: agenda openen in nieuw scherm, balk links weghalen, menu's boven verbergen.

Automatisch altijd 'vandaag' tonen: ah, logisch ja. Hmm. Binnen Outlook kan dat misschien bijv. door een stukje VBA-code te programmeren.

Pagina: 1