Elon Musk: productie Raptor-motoren loopt zo ver achter dat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 16:20

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
@TijsZonderH

nieuws: Elon Musk: productie Raptor-motoren loopt zo ver achter dat faillisse...

Tweakers:
Het bedrijf zou volgend jaar zeker twee Starships per week moeten laten vliegen omdat het bedrijf anders 'risico loopt failliet te gaan'.
Bronartikel:
In an email sent to SpaceX employees, obtained by Space Explored, Elon Musk addressed the ‘crisis’ of Starship Raptor engine production and said the company could face a ‘genuine risk of bankruptcy’ if the company is unable to achieve a Starship flight rate of once every two weeks next year.
Een vlucht per 2 weken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Bovendien doet de tekst van Tweakers het doen voorkomen alsof ze dat vanaf het begin af aan moeten kunnen. De tekst van Musk heeft het over een "rate" van 1 per 2 weken die ze komend jaar moeten bereiken.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTechSupport
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-07 20:24
Mijn grootste probleem is met de titel.

Zou correcter zijn:
Musk behandelt werknemers als veredelde slaven en dreigt met faillissement

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 18:19

World Citizen

FreeReef.nl

NoTechSupport schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:26:
Mijn grootste probleem is met de titel.

Zou correcter zijn:
[...]
Nee dat zou tendentieus zijn.

Ook mijn baas heeft me gevraagd deze laatste 2 maanden van het jaar een tandje bij te zetten en geen vrij te vragen. Niks geks aan, gebeurd overal.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 17:37
World Citizen schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:39:
[...]

Ook mijn baas heeft me gevraagd deze laatste 2 maanden van het jaar een tandje bij te zetten en geen vrij te vragen. Niks geks aan, gebeurd overal.
N=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Overal?

Ik zal wel werkeloos zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:08

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Stomme fout inderdaad, een collega had het inmiddels ook gespot en gewijzigd. Dank!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTechSupport
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-07 20:24
[...]

Niks tendentieus aan. Als nieuwsmedium is het belangrijk meer te doen dan letterlijk de invalshoek van Musk / Bezos / Zuck te nemen en die te vertalen. Musk staat erom gekend voortdurend de grenzen van het wettelijke te overschrijden ivm personeelsmanagement (beursmanipulatie etc niet te vergeten). Van Covid-maatregelen niet volgen tot pesterijen, workaholism propageren en discriminatie.

Als het echt nodig is en de werknemer gaat ermee akkoord is enkele weken / een maand heel veel uren werken inderdaad niet verkeerd. Als dit echter maanden aan een stuk is voor een groot deel van het bedrijf dan is het probleem structureel en dus de verantwoordelijkheid van het management.
Pagina: 1