Toon posts:

kast en schroeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn met een betaalbasre kast, met fatsoenljik afgewerkt interieur en zon uitklapbare moederbordplank. Dit lijkt me handiger dan die schuif/schroefconstructie die ik nu heb.
Ook wil ik weten hoe die dingen heten waar je de schroeven in moet draaien die het mobo tegen de kast aan houden. Dat zijn dus een soort kokers voor schroeven. Ik heb er te weining maar weet niet waar ik die moet halen.

bvd

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:36 schreef Penaa het volgende:
Ook wil ik weten hoe die dingen heten waar je de schroeven in moet draaien die het mobo tegen de kast aan houden. Dat zijn dus een soort kokers voor schroeven. Ik heb er te weining maar weet niet waar ik die moet halen.
Die heeft de zaak waar je je computer gehaald hebt vast wel.
Ik weet ook niet hoe ze heten trouwens.. :)

Verwijderd

backboardscrews ? >:)

Verwijderd

afstandbusjesmetschroefdraaderinvoorschroefjesometmoederbordmeejvasttezetten

MOOI WOORD HE :p

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:59

CasGas

.

die schroeven schroef je gewoon in de gaten die overeen komen met de gaten op je moederboard, maar dat ligt er ook maar net aan hoe hoog/laag die gaten zitten want bij sommige kasten hoef je maar 1 buisje met schroefdraad binnenin te gebruiken.
Die schroefjes worden iig geleverd bij de kast die je eventueel gaat kopen.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Wat noem je betaalbaar. Ik ben zelf grote fan van Inwin kasten. De Q500 is redelijk mooi (vind ik), netjes afgewerkt, gruwelijk stevig en niet duur (FL 200,- +/-)

Die schroefies heten (net zoals vroeger) gewoon afstandsbusje en zitten bij alle kasten voldoende meegeleverd. Als je er een paar xtra nodig hebt is je locale pc-boer waarschijnlijk wel bereidt tot een klein stukje liefdadigheid :)

Verwijderd

Aopen BQ45/BX45. Nette kast, mooi uiterlijk.
Die dingen heten gewoon afstandhouders voor een moederbord.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 21 augustus 2001 20:41 schreef Da Joker het volgende:
Als je er een paar xtra nodig hebt is je locale pc-boer waarschijnlijk wel bereidt tot een klein stukje liefdadigheid :)
idd waarom naar een metaal boer als je pc boer spies de goede schroeffies heeft en altijd wel wat geeft als je het aardig vraagt zij hebben meestal toch in overvloet

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1