Ik werd eergisteren van twitter afgeknikkerd, omwille het plaatsen van het IBAN nr van een oplichter. Er stond geen naam bij en dat was ook bewust gedaan omdat je zonder naam, eigenlijk weinig kunt met een IBAN nr alleen. Appeal heeft weinig tot geen zin. 6x ingediend. Dat bracht me tot het idee om mezelf eigenlijk te gaan ontkoppelen van alle vormen van social media, waaronder facebook, twitter en noem maar op.
Ik ben nu 1 dag verder, en ik heb een brok meer energie over om productiever te zijn. Ik snap niet dat ik zo hooked was op gebruik van zulke platformen. Als het echt zo belangrijk was belt of appt men me wel (voor zakelijk wel nog bereikbaar via 06). Maar voor de rest geeft het al een stuk meer rust! Iemand meer ervaring hiermee?
Ik ben nu 1 dag verder, en ik heb een brok meer energie over om productiever te zijn. Ik snap niet dat ik zo hooked was op gebruik van zulke platformen. Als het echt zo belangrijk was belt of appt men me wel (voor zakelijk wel nog bereikbaar via 06). Maar voor de rest geeft het al een stuk meer rust! Iemand meer ervaring hiermee?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2021 13:38 ]