Beste Tweakers,
Voor mijn oom heb ik onlangs een PC aangeschaft met de volgende specs:
System Manufacturer: FUJITSU
System Model: ESPRIMO P520
BIOS: V4.6.5.4 R1.47.0 for D3220-A1x (type: UEFI)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz
Memory: 16384MB RAM
Available OS Memory: 16302MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Momenteel zit deze op Versie 10.0.18363 Build 18363
Ik heb Windows proberen te updaten naar versie 20H2. Wanneer Windows opnieuw opstart tijdens de installatie blijft deze in een eindeloze (2 dagen laten lopen) "Een ogenblik geduld A.u.b." loop hangen.
Ik heb dit tweemaal geprobeerd, waarbij de PC gewoon weer start wanneer ik de onderdelenupdate verwijder via herstelopties voor boot.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qKPC3oAdKwJFb6TrBKWWQkRR.jpg?f=user_large)
Dit geeft de updategeschiedenis weer.
Kunnen jullie mij op weg helpen naar een oplossing om deze PC toch up-to-date te houden? Dat zou toch wel het fijnst zijn.
Als er informatie ontbreekt zal ik mijn best doen deze te achterhalen.
Alvast hartelijk dank,
M.v.g.
Sjors
Voor mijn oom heb ik onlangs een PC aangeschaft met de volgende specs:
System Manufacturer: FUJITSU
System Model: ESPRIMO P520
BIOS: V4.6.5.4 R1.47.0 for D3220-A1x (type: UEFI)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz
Memory: 16384MB RAM
Available OS Memory: 16302MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Momenteel zit deze op Versie 10.0.18363 Build 18363
Ik heb Windows proberen te updaten naar versie 20H2. Wanneer Windows opnieuw opstart tijdens de installatie blijft deze in een eindeloze (2 dagen laten lopen) "Een ogenblik geduld A.u.b." loop hangen.
Ik heb dit tweemaal geprobeerd, waarbij de PC gewoon weer start wanneer ik de onderdelenupdate verwijder via herstelopties voor boot.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qKPC3oAdKwJFb6TrBKWWQkRR.jpg?f=user_large)
Dit geeft de updategeschiedenis weer.
Kunnen jullie mij op weg helpen naar een oplossing om deze PC toch up-to-date te houden? Dat zou toch wel het fijnst zijn.
Als er informatie ontbreekt zal ik mijn best doen deze te achterhalen.
Alvast hartelijk dank,
M.v.g.
Sjors