[UT] "Target Hunt" gametype vraagje

Pagina: 1
Acties:

• chaotik
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 17:39
Ik kwam dus in eens Target Hunt tegen bij mijn gametypes. Meteen maar ff uitgeprobeerd. Had toch ff niks anders te doen.
Ik snap alleen niet wat de bedoeling is. Ik heb hem uitgeprobeerd in een practice session tegen een aantal bots. Iedereen loopt rond met alleen een "InstaGib" wapen en als je op een vijand schiet gaat er een frag af en krijg je een melding dat je niet op die speler had mogen schieten..

Iemand enig idee?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46
het is precies wat de naam zegt TARGET HUNT.
jij krijgt 1 TARGET bijvoorbeeld in een lan game je broertje ofzo. dan moet jij op hem jagen en de rest met rust laten. als je hem fraged krijg je een nieuw target

Bier, Whiskey en Metal!!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 12:54

johnwoo

3S-GTE

Euhm ik heb bij UT nog nooit Target Hunt gedaan, maar vroeger had ROTT ook zo'n soort game mode, die werkte daar als volgt:
Eén speler heeft een token, dat is de target. Die speler kan punten scoren of door het token te behouden (niet dood te gaan) of door andere spelers af te schieten, dat weet ik niet meer precies.
De andere spelers moeten die ene speler fraggen, maar niet elkaar. De enige manier om punten te halen is dus als je het token hebt.
Bij ROTT was het dan ook nog eens zo dat de speler met het token alle wapens kon oppaken, en de overige spelers maar beperkte wapens hadden (om het wat gelijker te maken).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• chaotik
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 17:39
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:33 schreef Lord_Mithril het volgende:
het is precies wat de naam zegt TARGET HUNT.
jij krijgt 1 TARGET bijvoorbeeld in een lan game je broertje ofzo. dan moet jij op hem jagen en de rest met rust laten. als je hem fraged krijg je een nieuw target
Daar zat ik in eerste instantie dus ook aan te denken. Het zit eigenlijk wel een beetje anders in elkaar. De bedoeling is dat je de Nali's (Als je Unreal gespeeld hebt, ken je ze wel) die in het level af en toe verschijnen moet neerknallen. >:) Je moet dus niet te lang wachten met mikken anders heben ze je door en verdwijnen ze. Als je mis schiet verdwijnen zo ook. Verder krijg je naar mate je van verder weg raak schiet ook meer punten voor een kill.

Eigenlijk is dit best een leuke InstaGib oefening. (waar ik dus vrij slecht in ben)

Die Nali's zag ik dus niet, waardoor mij de bedoeling ook niet duidelijk was. Waarschijnlijk zat er een foutje in mijn UT, of zo. Ik had UT ff opnieuw geinstalleerd en toen werkte het dus wel. :)