• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb bij bugetfoto.nl een Olympus C1 gekocht. Met een Ansmann accupack van 3000mAh.

Ik heb die erbij aangeschaft, omdat ik vooral op vakantie fotos wil maken, en daarom niet altijd een stopkontact bij de hand heb.

Nu heb ik die camera dus thuis, en dat accupack. wat blijkt nu, die camera werkt op 3volt, en dat accupack op 4,8 volt. op de website staat mooi aangegeven dat er verbindingskabels aanwezig zijn voor o.a. de olympus. Mar het werkt dus niet. nu zit ik hier met een accupack, wat ik niet kan gebruiken van 200,-.

verder zijn ze maar slecht bereikbaar. Via email antwoorden ze niet, en de telefoon nemen ze tijdens kantooruren gewoon niet op.

Daarnaast had ik ook nog een doos zonder camera gekregen. Daarvoor heb ik ook nog een middag moeten bellen, voordat ik die na gestuurd kreeg.
En de levertijd die ze aangeven kun je ook wel verdubbelen.

Slechte service. Mijn conclusie: Bestel er nix.
Ik heb er niets dan last van gehad. Slecht bedrijf.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Hm, ik heb daar m'n ixus besteld, en kreeg 'em keurig twee dagen later in huis.
Overal kan 't wel eens misgaan, dus niet gelijk gaan roepen van budgetfoto.nl :r
Tja, die accupack, als die verkeerd is, terugsturen en een goeie laten overkomen. Ze zijn vast wel eens te bereiken.
suc6 :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

is toch standaard helaas. Mensen hebben een negatieve mening ergens over, dus gelijk is hetgene wat ze afkraken evil en moet het verboden worden en de eigenaren opgehangen |:( (bij wijze van spreken)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

de shopsurvey is hier inderdaad een betere locatie voor :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.