Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkie123
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-11-2021
Hi,
De iPhone X van mijn zoontje is kapot. Helaas had hij nergens een back up gemaakt en geen iCloud dus alles kwijt.
Op zijn nieuwe iPhone heb ik Whats App gedownload maar hij krijgt geen verificatie sms. Of uberhaupt de melding dat er een verificatie sms wordt verzonden. Weet iemand wat hier de oorzaak van is?
Hij kan geen Whats app berichten versturen en ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://faq.whatsapp.com/...our-phone-number/?lang=en
If you didn't receive the code, you can press Resend SMS or Call me to have our automated system call you with the code.
Al geprobeerd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkie123
nee,normaal bij mijn android als ik whats app opnieuw instel krijg ik de melding dat er een sms komt (en komt die er ook). Maar nu op de nieuwe iphone staat er niks over.
Ik denk dat het komt doordat zijn Whats app nog op zijn oude iPhone staat, en die doet niets meer (beeldscherm knippert aan en uit, vult zelf toegangscodes in waardoor de iPhone weer een uur geblokkeerd is, alleen maar sneeuw en strepen in beeld).
Ik las dat je geen Whats app op twee verschillende apparaten kan hebben. Zou dat het kunnen zijn?
De oude moet ik naar de verzekering opsturen voor reparatie. Zouden de reparateurs alles er af kunnen halen en alles resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SMS gaat per telefoonnummer, niet per apparaat. Dus als je een nieuwe telefoon hebt maar het oude telefoonnummer, dan zou het moeten werken. Ook als je een nieuwe telefoon hebt met een nieuw telefoonnummer.
De oude moet ik naar de verzekering opsturen voor reparatie. Zouden de reparateurs alles er af kunnen halen en alles resetten?
Raar verhaal; ik vermoed dat ''ie rechtstreeks de vuilsnisbak in gaat; de enige reden dat ze de telefoon willen zien is om zeker te weten dat je geen valse claim hebt ingediend. Of, maar dat mis ik, heb je nu een (tijdelijke) telefoon en gaat jouw verzekeraar alles regelen met het oude toestel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkie123
Nee ik heb geen tijdelijke, ik heb een nieuwe gekocht.
De oude moet ik naar de verzekering sturen maar ik vermoed dat ze hem niet kunnen maken.
De nieuwe iPhone kan wel gewone smsjes ontvangen dus dat is het probleem niet.
Maar het lijkt wel of die verificatiestap gewoon er tussenuit is.
Ik heb een mail gestuurd naar het helpcentrum van whats app, krijg melding dat ik na 3 dagen antwoord krijg maar dat zal wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Misschien is het account wel geblokkeerd?

https://faq.whatsapp.com/...h-multiple-phone-numbers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:43
Zit er in de oude iPhone misschien nog een simkaart of is er nog een e-sim actief?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Pagina: 1