Toon posts:

De toekomst...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms vraag ik me af waar het uiteindelijk allemaal eindigt als we kijken naar bijvoorbeeld snelheden via de processoren.
Heeft er iemand al enig idee waar de mogelijke grens ligt of zitten we straks allemaal aan de Pentium VIII op 8 Ghz en komen we niet verder???

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Er is een fysieke grens aan de snelheid van de electronen, die komt geloof ik al aardig in de buurt. Daarna zal waarschijnlijk de snelheid van het licht de bovengrens zijn waarmee data verzonden kan worden.
Waar het zal eindigen, I don't know... De technologie staat pas echt in de kinderschoenen.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Nou ik zou het niet gek vinden als het eindelijk een keer stopt! Dit upgraden kost mij tering veel geld :)

Maarja, ik zit ook al met smart op de AMD K12 Turtle 53 TeraHz B-)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als ik je dat al kon vertellen was ik nu rijk geweest,

de tijd zal het leren..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

mmmm, toekomstige CPU's zullen niet vergelijkbaarzijn met de huidige meuk. Met 0.01 micron technolgie, of fullereenbuizen (in weze organische moleculen) transistoren maken.
Massief paralel uitvoeren (256 bit bus) en meerdere CPU's on a chip (Intel Jackson technologie in p4 Northwood) zodat de klok -> prestatie ook omhoog gaat.

Een AMD K12? Ik vrees dat AMD een maatje te klein is om het socket A in leven te houden: een direct hit als de Athlon was nodig, dat presteren ze niet nog een keer.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 17:13 schreef Mikado het volgende:Een AMD K12? Ik vrees dat AMD een maatje te klein is om het socket A in leven te houden: een direct hit als de Athlon was nodig, dat presteren ze niet nog een keer.
Only time will tell...

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vroeger was mijn 486 hypermodern, en nu biedt de antiekwinkel er een tientje voor....

Dus er zál een tijd zijn dat alles antiek wordt. 350MhZ was 3 jaar geleden supersnel en nu kijkt men niet echt meer op van het dubbele

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op dinsdag 21 augustus 2001 16:30 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Nou ik zou het niet gek vinden als het eindelijk een keer stopt! Dit upgraden kost mij tering veel geld :)

Maarja, ik zit ook al met smart op de AMD K12 Turtle 53 TeraHz B-)
zou kunnen :) maak je er maar enit druk om 1000mhz + gaat nog wel eventjes mee

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1