Dit apparaat is gekoppeld aan een andere Apple iD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn corte
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoi,
Ik had bij mijn airpods 6 maanden gratis Apple Music gekregen. Echter toen ik dit wou claimen kreeg ik een aparte foutmelding
Foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQxoEch7ePgV3dZzNUC1EHpQXwM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0g4Eif5JYCdA2JwqpbjElngl.png?f=fotoalbum_large

Hij geeft dus aan dat mijn iPhone is gekoppeld met een ander apple id, zou dit kunnen zijn omdat dit een gereviseerd toestel is?
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

Er zit een knop “zet over”, wat is je vraag?
Je hebt blijkbaar ingelogd met een andere AppleID dan je nu aan je iPhone gekoppeld hebt.
Gewoon op de knop drukken :)

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn corte
Beste marowi,
Houd dit dan in dat ik alle gegevens op mijn telefoon kwijt raak, of heeft deze melding alleen met Apple Music te maken?
Want op mijn iPhone ben ik op het moment ingelogd op mijn eigen Apple id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

stijn corte schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:25:
Beste marowi,
Houd dit dan in dat ik alle gegevens op mijn telefoon kwijt raak, of heeft deze melding alleen met Apple Music te maken?
Want op mijn iPhone ben ik op het moment ingelogd op mijn eigen Apple id.
Een dergelijk aanbod is eigenlijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten, die niet eerder gebruik hebben gemaakt van een Apple Music aanbieding.

Als je dus al met een ander ID bent ingelogd is het niet van toepassing voor jou.

Het omzeilen en aanmaken van nieuwe ID's om dit soort kortingen te krijgen is hier niet toegestaan om te bespreken.

Als je uitlogt met je AppleID en inlogt met een nieuwe, ben je inderdaad alles "kwijt" echter staat het wel allemaal opgeslagen in je iCloud account als je alles hebt aangevinkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 29-11-2021 19:31 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn corte
Greatsword, houd dit dan in dat de airpods het apparaat is dat over gezet word dan. Of zit ik nu helemaal verkeerd. Ik heb ook nog niet eerder gebruik gemaakt van enige Apple Music aanbieding. En mijn airpods waren ook voledig nieuw.