Betere motorspelen

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Meningen graag.. welk is het beste motorspelletje.. graphics en gameplaytellen natuurlijk beiden mee

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Grand Prix 500 van Microprose.
Ik ken geen game die lekkerder stuurt dan deze.

http://www.gp500racing.com

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:08

Steffie

Opaque

GP500 ervaar ik inderdaad als meest realistische. Graphics zijn niet super, maar bij mij is gameplay toch belangrijker.

Nadeel is dat er wel een aantal bugs inzitten waar je last van kunt krijgen bij multi-player. Soms kloppen de rondetijden en posities niet meer. Voor de rest is het jammer dat er geen opvolger van komt :(

Moet je het spel eens op het hoofdmenu laten idlen. Dan krijg je de credits van het spel te zien. Onder andere het Suzuki fabrieksteam en Valentino Rossi hebben het getest en aanwijzingen gegeven voor verbeteringen. Ook het commentaar bij de onboard laps van ieder circuit zijn cool. Toby Moody 0wnz.

Ik ben trouwens altijd wel in voor een duel ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik vond Superbikes 2000 van EA erg goed.. stuurde goed, zag er goed uit.. gewoon erg goede gameplay. Wel moeilijk wat de AI was behoorlijk goed. Ik heb Superbikes 2001 nog niet geprobeerd maar mocht je de 2000 versie ergens in de "Budget bak" zien liggen.. dan doe je jezelf een groot plezier om um voor een klein prijsje mee naar huis te nemen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Moto Racing 3 komt eraan. Over de eerste 2 delen was ik niet echt te spreken (behalve dan dat het straatracen erg spectaculair was, maar realistisch, neuh). Ik weet wel al te melden dat de graphics van Moto Racing 3 tamelijk nogal zeer boel erg veel :9~ zijn:

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/gs/news/010813/moto_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/gs/news/010813/moto_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/gs/news/010813/moto_screen006.jpg

Zo te zien kunnen we ook triallen :) Is dit trouwens het eerste spel dat dat heeft, btw?

Verwachte releasedatum is in november.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:32

Eraser127

Nijkerk

k'heb ook Ducati World, lekker racen met ouwe bakken tot hi-tech racemonsters :)

My Discogs

• witchdoc
'k zit nu zelf de demo van SBK2001 te spelen, wel lekkker, maar mist precies toch nog wat.

En dat trial gedoe? Hoe kan dat nu fun zijn.. trial is enorm spel van evenwicht.. zi je dat al gebeuren met muis keyboard en / of joystick? I think not.

BTW, ik heb't eerder voor de high speed races ;)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op dinsdag 21 augustus 2001 22:12 schreef poohbeer het volgende:
En dat trial gedoe? Hoe kan dat nu fun zijn.. trial is enorm spel van evenwicht.. zi je dat al gebeuren met muis keyboard en / of joystick? I think not.
Waarom niet? Grinden in THPS2 was ook een balanskwestie, en als ze dat met trial nu eens uitwerken in alle 3 assen kan dat best lachuh zijn.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• witchdoc
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:27 schreef Acolyte57 het volgende:
Waarom niet? Grinden in THPS2 was ook een balanskwestie, en als ze dat met trial nu eens uitwerken in alle 3 assen kan dat best lachuh zijn.
lachuh? bloedirritant moeilijk bedoel je? :)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
GP500 is echt de sim voor motoren.

Erg erg goed, ik ben er alleen op afgeknapt omdat het met pedalen en stuur zo nep voelde.

Heusinkveld Engineering

• witchdoc
Op donderdag 23 augustus 2001 00:39 schreef Lister_Storm het volgende:
GP500 is echt de sim voor motoren.

Erg erg goed, ik ben er alleen op afgeknapt omdat het met pedalen en stuur zo nep voelde.
eeuhhm.. had je wat anders verwacht dan?! :)

• Steffie

Steffie

Opaque

GP500 vind ik anders prima te spelen met het toetsenbord

pijltjes toetsen voor gasgeven, remmen met voorrem en sturen
opschakelen met q, terugschakelen met e
voetrem met w
spatie voor achterom kijken

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Mijn favo. Superbike 2000 van ea. Heb ook 2001 gespeeld maar die vind ik eerlijk gezegd slechter dan de 2000 versie... vraag me niet wrom. :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op woensdag 22 augustus 2001 18:45 schreef poohbeer het volgende:
lachuh? bloedirritant moeilijk bedoel je? :)
Wat de een bloedirritant moeilijk vind, vind de ander leuk. Zo vind ik GP3 een van de meest irritant moeilijke racespellen die ik ooit gezien heb, maar vinden m'n vrienden het weer een tof spel...
Dat moet ook omgekeerd kunnen werken :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Steffie, hoe houd jij je motor onder controle wanneer je je achterrem gebruikt? Zo gauw ik met de achterrem rem breekt de achterkant gelijk weg.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

erhm als je GP3 moeilijk vind moet je GPL eens proberen. Met GP3 kom ik nog wel goed en redelijk snel een circuit over.. met GPL lig ik er bij elke bocht naast :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Steffie

Steffie

Opaque

Moet je heel snel heen en weer sturen. Maar eigenlijk moet je handmatig leanen, maar dat kan ik niet goed. Ik kan zo een paar 100m slippen met de achterrem.

• witchdoc
zo moeilijk dan een achterrem?

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op donderdag 23 augustus 2001 14:11 schreef poohbeer het volgende:
zo moeilijk dan een achterrem?
Niet zo moeilijk als een voorrem >:) .

Steam

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Als je met toetsenbord speelt is het of volgas of geen gas, er is geen tussenweg. Daar kan ik gewoon niet tegen.

Andere optie was met stuur. Aangezien mijn T2 (prehistorie) geen analoge schakelklepjes heeft, zelfs helemaal geen schakelklepjes, was dat dus ook niet te doen.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

het is wel geen serieus motorrace sim maar ik vond road rash altijd wel vet...

van de serieuze sims heb ik alleen gp500 en dat vindt ik wel een tof spel...

edit:
oh ja en motorcross madness vondt ik ook erg vet!

Verwijderd

MotoRacer vond ik altijd wel cool. Was ook erg relaxed met multiplayer via TCP/IP. Maar, ik moet ook zeggen dat ik niet echt vergelijkingsmateriaal had.
Pagina: 1