Goede draadloze deurbel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegieles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Niet echt een smarthome vraag, maar kon geen betere categorie vinden.
Wie kan mij een goede, betrouwbare deurbel adviseren? De modellen die ik heb gehad zijn snel stuk of vreten batterijen. Ben niet op zoek naar uitgebreid model met camera en spraak etc. Gewoon een simpele draadloze deurbel, die lang meegaat.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Mijn ervaring met de ring deurbel is erg goed, Ik snap dat je niet op zoek bent naar dit model, maar het is erg handig voor als je ook niet thuis bent, of gewoon wil weten wie er aan de deur staat.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegieles
Ja misschien verstandig om wat meer geld uit te geven. Ring is populair momenteel en verwacht dan ook dat ze goed getest zijn. Honeywell bellen krijgen ook niet echt goede recensies al mag je dat van dat merk wel verwachten. Geen zin meer om elke maand de batterijen te vervangen, dat is toch niet normaal. Het is ook niet zo dat er elke dag iemand aan de deur zit te bellen, zover ik weet. Eigenlijk dus wel een soort smarthome vraag, gewoon een betrouwbare bel die lang op de batterijen meegaat, zo smart moet die dus zijn, helaas is er een hoop troep op de markt, alles behalve smart. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door aegieles op 29-11-2021 17:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:44

R-B

Blokkert

Alternatief voor de Ring is Eufy, grootste voordeel: Geen maandelijke abbo kosten om vanaf buitenaf te bekijken etc.

Werkt in de basis identiek aan Ring.

Heb zelf een deurbel, met accu, maar aangesloten op huidige trafo. Vervolgens losstaand home station. Aangevuld met een draadloze camera in de achtertuin.

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 29-11-2021 17:18 ]

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-05 20:40
https://www.kabelshop.nl/...1T1QGTEAQYCiABEgLXWPD_BwE

Deze heb ik zelf. Werkt top! (Nu half jaar). Moet goedkoper dan voor deze prijs te krijgen zijn maar dan moet je zelf ff zoeken.

Drukker werkt kinetisch, dus geen batterij.
Ontvangers in een stopcontact.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegieles
Cyriel85 schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:26:
https://www.kabelshop.nl/...1T1QGTEAQYCiABEgLXWPD_BwE

Deze heb ik zelf. Werkt top! (Nu half jaar). Moet goedkoper dan voor deze prijs te krijgen zijn maar dan moet je zelf ff zoeken.

Drukker werkt kinetisch, dus geen batterij.
Ontvangers in een stopcontact.
Kinetisch; wist niet dat dat bestond voor deurbellen, dus geen gedoe meer met batterijen.
Bedankt voor je antwoord, zeker interessant en eigenlijk wel iets wat ik zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 20:41

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ikzelf heb zowel Nest en Ring gehad, maar ben bij Eufy blijven hangen. Nest werd heel erg traag, vooral de cloud en bij ring was ik altijd te laat de bezorger te spreken.

Eufy doorbell (in mijn geval zonder homebase) is toch wel het beste wat ik tot nu toe heb gehad. Die kan ik uit ervaring echt aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegieles
Luchtbakker schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:42:
Ikzelf heb zowel Nest en Ring gehad, maar ben bij Eufy blijven hangen. Nest werd heel erg traag, vooral de cloud en bij ring was ik altijd te laat de bezorger te spreken.

Eufy doorbell (in mijn geval zonder homebase) is toch wel het beste wat ik tot nu toe heb gehad. Die kan ik uit ervaring echt aanbevelen.
Nu ga ik weer twijfelen. Kinetisch is fantastisch, maar heb een goedkoop model Byron gehad en is kapot gegaan. Om nu te gaan voor een deurbel met camera en oplaadbare batterij die lang meegaat is ook een goede keuze. Om te zien wie er voor de deur staat is zeker wel een meerwaarde in veiligheid.

Ga deze denk maar bestellen, leuk prijsje, goede korting:
https://www.bcc.nl/smart-...0mNAxEEAQYBCABEgL8ZvD_BwE
Geen idee hoelang die black friday / cyber monday kortingen van kracht blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

aegieles schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:06:
Honeywell bellen krijgen ook niet echt goede recensies al mag je dat van dat merk wel verwachten.
Honeywell is niet meer wat het was, wat ze doen is andere bedrijven opkopen en hun merknaam er opplakken. Maar kwaliteit is er niet. Ze produceren in China, zo goedkoop als mogelijk. (vrouwlief werkte een aantal jaar voor Honeywell.)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aegieles
Sr Juan schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:49:
[...]

Honeywell is niet meer wat het was, wat ze doen is andere bedrijven opkopen en hun merknaam er opplakken. Maar kwaliteit is er niet. Ze produceren in China, zo goedkoop als mogelijk. (vrouwlief werkte een aantal jaar voor Honeywell.)
Ik dacht al, was altijd een top merk. Vooral bekend van de thermostaten, waarin ze de top waren. Heb er zelf ook een, nog uit de goede tijd waarschijnlijk. Was volgens mij vroeger zo goed als de standaard. Helaas dat de kwaliteit achter uit gaat, maar ze hanteren nog wel Honeywell prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-05 16:21
aegieles schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:58:
[...]

Nu ga ik weer twijfelen. Kinetisch is fantastisch, maar heb een goedkoop model Byron gehad en is kapot gegaan. Om nu te gaan voor een deurbel met camera en oplaadbare batterij die lang meegaat is ook een goede keuze. Om te zien wie er voor de deur staat is zeker wel een meerwaarde in veiligheid.

Ga deze denk maar bestellen, leuk prijsje, goede korting:
https://www.bcc.nl/smart-...0mNAxEEAQYBCABEgL8ZvD_BwE
Geen idee hoelang die black friday / cyber monday kortingen van kracht blijven.
Heb je voor deze gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb zelf al ruim een jaar de deurbel van Klikaanklikuit hangen en die werken perfect. Met als groot voordeel dat je ook makkelijke meerdere ontvangers eraan kunt koppelen. Ik heb benden een ontvanger op batterijen en boven een stopcontact ontvanger.
https://klikaanklikuit.nl...-in-draadloze-deurbelset/

Eventueel kun je hem ook op je bestaande drukknop aansluiten: https://klikaanklikuit.nl...ze-deurbelset-met-zender/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegieles
Ja heb de Eufy by Anker videodeurbel Video Doorbell Battery aangeschaft. Nog niet gemonteerd.
De bel die ik nu heb is het spontaan weer gaan doen. Snap er niks van. 8)7
Pagina: 1