Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-05 02:43
Hoi,,

Ik heb recentelijk de Galaxy Buds 2 gekregen door middel van de promoactie. Inmiddels netjes ontvangen en uitgepakt. Nu merkte ik na nog geen 5 minuten in te hebben gehad al dat rechts mijn oor verschrikkelijk begon te irriteren (echt alsof ik er allergisch voor ben). Nu heb ik met de facebook chat gesproken van Samsung en die blijven aandringen op een doktersverklaring. Simpel, denk je, even naar de huisarts en dan is het zo gepiept. Maar wat blijkt nu; Je huisarts geeft die helemaal niet af. en ook andere huisartsen die ik heb geprobeerd treden niet op als onafhankelijk arts.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Is het bij diegene wel opgelost? En kom aub niet met "de oplossing": dAn vErKoOp jE HeT ToCh oP MaRkTpLaAtS want daar heb ik niets aan als ik voor 900 euro aan spul koop (en de promotie mee laat wegen bij mijn aankoop) en dan vervolgens niets kan met de promotie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Raar, lijkt me sterk dat je ha geen verklaring af geeft.
Kun je het bij de ga laten zien als bewijs zeg maar dat het door die doppen komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
https://www.knmg.nl/web/f...d=73068&elementid=2875284

Dan stuur je Samsung dit document even

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Arunia schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:12:
Raar, lijkt me sterk dat je ha geen verklaring af geeft.
Kun je het bij de ga laten zien als bewijs zeg maar dat het door die doppen komt?
Zie quote hieronder
is al gedaan, maar ik zal het gesprek nog even copy paste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
nieuws: Gebruikers Samsung Galaxy Buds Pro ervaren huidirritatie en oorontste...
Samsung erkent de problemen niet, maar geeft schijnbaar wel zonder erg moeilijk te doen geld terug voor de oortjes.
Misschien kun je in de reacties iemand vinden die zijn geld heeft terug gekregen en vragen hoe dit gelukt is

e.looijenga in 'nieuws: Gebruikers Samsung Galaxy Buds Pro ervaren huidirrita...

KoenAlberts in 'nieuws: Gebruikers Samsung Galaxy Buds Pro ervaren huidirrita...

Deze posts geven dan weer weinig hoop

@KoenAlberts @e.looijenga hebben jullie nog vooruitgang geboekt?

[ Voor 43% gewijzigd door ImNotnoa op 29-11-2021 12:33 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNDN
Ik word echt helemaal leip van die CS van Samsung.. Die medewerker lijkt wel een freaking papagaai.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ooa5a1__Am9xdJuxE4tdjnMjUBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCBaqQFNLXj6zDbA9dT9d5oW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door LNDN op 29-11-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:52
Nee niks. Men komt niet verder dan: je hebt ze gratis gekregen. Ik kan je alleen korting geven op nieuwe. Geen idee eigenlijk hoe dit aan te pakken 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kabauter67
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb hetzelfde gehad. Buds pro bij mijn tablet gekregen.
Last van mijn oren en ook aan het mailen geslagen.
Ik kreeg ook een stompzinnige reactie en toen heb ik aangegeven dat TrosRadar misschien wel interesse had om dit op te pakken voor me.
De toon werd toen anders. Er werd meegedacht en een zgn. case aangemaakt. Moest wel een bewijs hebben van de huisarts dat ik met oorklachten bij haar was geweest. Daar deed de huisarts niet moeilijk over.
De buds zijn opgehaald en gecontroleerd. Samsung kwam toen met een bericht dat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen.
Dat kwam neer op een terugbetaling van 229 euro..

Je moet even niet zo lief zijn voor ze maar het loont wel. En geen oorklachten meer na de aanschaf van een Sony NC koptelefoon.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:52
Ook hier zijn de Buds opgehaald en ook ik heb 229,- terug gekregen. Het bedrag heb ik gebruikt voor de WF 1000xm4 en een fles Lagavulin. Beide bevallen uitstekend👍

Edit. Ik heb overigens geen doktersverklaring aangeleverd.

[ Voor 15% gewijzigd door e.looijenga op 02-04-2022 17:41 ]

Pagina: 1